משרי החוץ של גרמניה

משרי החוץ של גרמניה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: משרי החוץ של גרמניה.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גנשר, מילר, פישר, בילוב, ברנדט, רתנאו, שמידט, נויראט, צימרמן, שטרזמן, אדנאואר, ברינינג, קרוסיגק, אינקווארט, וסטרוולה, ריבנטרופ, שטיינמאייר, ארתור צימרמן, גוסטב שטרזמן, גידו וסטרוולה, היינריך ברינינג, הלמוט שמידט, הרמן מילר, וילי ברנדט, ולטר רתנאו, יושקה פישר, קונרד אדנאואר, ארתור זייס-אינקווארט, ברנהרד פון בילוב, יואכים פון ריבנטרופ, לוץ שוורין פון קרוסיגק, פרנק-ולטר שטיינמאייר, קונסטנטין פון נויראט.

מידע רנדומלי על הביטוי "מילר":

אדיר מילר (נולד ב-16 ביוני 1974) הוא שחקן, קומיקאי, תסריטאי, במאי וסטנדאפיסט ישראלי.

מילר נולד, גדל והתחנך בחולון ליואל ולמריאן מילר ולו שלושה אחים. את שירותו הצבאי בצה"ל הוא עשה ביחידה 8200 של חיל המודיעין.

בשנת 1998 למד מילר תקשורת ב"מכללה למינהל" בקמפוס הישן בתל אביב. הוא למד שנה אחת בלבד ולא השלים את התואר.

אשתו, שלי כספי, מנחה ומאמנת קבוצות הורים במכון אדלר. לזוג שלושה ילדים והם מתגוררים בגבעתיים. אמו, מריאן, היא ניצולת השואה מבודפשט, והופיעה לצדו בתוכנית "ערב אדיר".

ביוני 2016 זכה בתואר "הקומיקאי המצחיק ביותר בישראל" מתוך תחרות של ידיעות אחרונות.

בנוסף, מילר משמש כפרזנטור של מכבי שירותי בריאות. 

מילר החל את דרכו כאמן סטנד אפ לאחר סיום שירותו הצבאי.

בשנת 1999 הופיע בסדרת הטלוויזיה "דומינו", לצד אסי כהן, גורי אלפי וקומיקאים נוספים. לאחר ירידת התוכנית, הוא החל להופיע במופע בידור בשם "אפקט הדומינו" ובתוכניתו של דודו טופז "הראשון בבידור", ששודרה בערוץ 2. בשנת 2000 החל להופיע במופע הומור משלו בשם "אדיר מילר" ובפינת ההומור בתוכנית האירוח "יאיר לפיד", ששודרה בערוץ 2.

מילר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "פישר":

ד"ר אלי (אליעזר) פישר (נולד בשנת 1935) הוא תעשיין ומדען ישראלי, מומחה בתחום הפרמצבטיקה. נשיא תשלובת "ד"ר פישר".

נולד בצ'כוסלובקיה לרלה וד"ר וולטר פישר, רופא במקצועו. בשנת 1939, כמה חודשים לפני פרוץ מלחמת העולם השנייה, עלה עם משפחתו לארץ ישראל והיא התיישבה בתל אביב. למד בבית חינוך לילדי עובדים בתל אביב, ועם הקמת הכפר הירוק עבר ללמוד בו. בעל תואר שני בביוכימיה ומיקרוביולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. לאחר מכן למד ולימד ביוכימיה באוניברסיטת הרווארד וקיבל דוקטורט ברוקחות במרכז הרפואי באוניברסיטת קליפורניה (.PHARM.D וכן PHD). בתקופת שהותו בארצות הברית היה חבר בצוות המחקר של מומחה העיניים פרופ' ריגלמן ופיתח איתו תרופה בשם 'אפי' (EPPY) למחלת הגלאוקומה.

בשנת 1963 שב ד"ר פישר לישראל ומונה לאחראי על תחום הפרמצבטיקה בחברת אסיא. בשנת 1964 יצא שוב לארצות הברית והתמחה בפיתוח תרופות בחברת ברנס היינד. בשנת 1965 שב לישראל והקים בבני ברק את מפעלי "ד"ר פישר". הוא החל לפתח ולייצר תרופות ושיווק אותן באופן עצמאי לבתי מרקחת. בשנות ה-70 פיתח את משחת פולידין לטיפול בעור. בשנות ה-80 החל בייצור תכשירי טיפול לגוף ובהם תכשירים להגנה משמש 'אולטרסול' ואל-סבון 'קמיל בלו' לתינוקות, שעם הזמן הפכו למותגים.

פישר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "ברנדט":

אחי ברנדט (נולד ב-1938) הוא מתמטיקאי ישראלי, פרופסור במחלקה למדעי המחשב ולמתמטיקה שימושית במכון ויצמן ובאוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס. נודע בזכות תרומותיו החלוציות לשיטות "רב-סריג" לפתרון נומרי למשוואות דיפרנציאליות.

ברנדט נולד ב-1938 בגבעת ברנר. לאחר השירות הצבאי החל ללמוד באוניברסיטה העברית, שם קיבל תואר שני ב-1963. סיים דוקטורט במכון ויצמן בשנת 1965. המשיך ללימודי פוסט דוקטורט באוניברסיטת ניו יורק.

בשנת 1968 החל ללמד במכון ויצמן, שם מונה עם הזמן לפרופסור. היה מדען אורח במעבדת IBM, במעבדת NASA, באוניברסיטת סטנפורד וב-Colorado State University. זוכה בפרס לנדאו ב-1978 ופרס רוטשילד ב-1990.

ברנדט משמש כמדען הראשי של חברת "videosurf", המפתחת מנוע חיפוש לסרטי וידאו באינטרנט.

ברנדט בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "רתנאו":

שטפן צווייג (בגרמנית: Stefan Zweig;‏ 28 בנובמבר 1881, וינה – 22 בפברואר 1942, פטרופוליס, ליד ריו דה ז'ניירו) היה סופר אוסטרי, יהודי.

שטפן צווייג נולד בווינה ליצרן הטקסטיל היהודי האמיד מוריץ צווייג ולאידה לבית ברטאואר, בתו של בעל בנקים יהודי-אוסטרי, שחיה שנים רבות עם משפחתה באיטליה. כבן שני (לאחיו הבכור קראו אלפרד) היה פטור שטפן מלהיכנס לעולם העסקים, ולכן היה חופשי להקדיש עצמו לכתיבה. המשפחה הייתה רחוקה מהדת, וצווייג תיאר את עצמו מאוחר יותר כ"יהודי בדרך מקרה". כשהיה ילד היו לו התקפי זעם רבים ועימותים עם אמו, שהייתה בעלת אופי נוקשה, ולכן התקרב לסבתו מצד אביו. ב-1899, עם סיום לימודיו בגימנסיה, למד בווינה גרמניסטיקה ורומניסטיקה (פילולוגיה של משפחת השפות הלטיניות). כותרת עבודת הדוקטורט שפרסם בשנת 1904 הייתה "מקורותיה של צרפת בת ימינו".

כבר במהלך לימודיו פרסם שירים ("מיתרים כסופים" או "נימי הכסף" 1901), ובהם השפעות של הוגו פון הופמנסתאל ושל ריינר מריה רילקה. ב-1904 הופיעו הנובלות הראשונות פרי עטו, ובסוגה ספרותית זו בא לו עיקר פרסומו. הוא פיתח סגנון כתיבה ייחודי, ששילב פרשנות פסיכולוגית מזהירה עם יכולת סיפור כובשת ומסוגננת. בנוסף לפרסומיו שלו, תרגם צווייג גם מעבודותיהם של פול ורלן, שארל בודלר ובמיוחד משל אמיל ורהארן, וכן עבד כעיתונאי.

רתנאו בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "שמידט":

אודות שמידט הוא סרט קולנוע אמריקני משנת 2002, בבימויו של אלכסנדר פיין ובכיכובו של ג'ק ניקולסון. הסרט מבוסס על ספר הנושא שם זהה, פרי עטו של הסופר לואיס ביגלי. ג'ק ניקולסון משחק את דמותו של וורן שמידט, והופ דייויס משחקת בתפקיד בתו, ג'יני.

וורן שמידט הוא אקטואר (אדם העוסק בחישוב שיעורי הסיכונים התשלומים והפרמיות של ביטוח) בחברת ביטוח באומהה, נברסקה, ובתחילת הסרט פורש לגמלאות. הוא זוכה למסיבת פרידה בחברת הביטוח בה עבד, ומוחלף בידי עובד חדש וצעיר. הוא מתקשה להסתגל לאורח חייו החדש, ומרגיש חסר תועלת. הוא מבין שלמרות כל השנים בהם עבד והניסיון אותו צבר, הוא בר החלפה. יום אחד שמידט רואה בטלוויזיה פרסומת על תוכנית לאימוץ ילדים אפריקנים על ידי תמיכה כספית. הוא נכנס לתוכנית ה"אימוץ", ולאחר כמה זמן מקבל חבילה בדואר ובה פרטים על הילד הטנזני ה"מאומץ" שלו, אנדוגו (NDugu).

שמידט מספר במהלך הסרט על מערכת היחסים עם אשתו, אשר הייתה מנוכרת כלפיו. היא מתה לפתע מקריש דם במוח. חבריו ובתו ג'יני מנסים לנחמו. הוא נקלע לוויכוחים עם ג'יני, המתעתדת להתחתן עם ראנדל הרצל (מגולם על ידי דרמוט מולרוני), מהלך לו מנגד שמידט. שמידט סבור שהוא לא מתאים לבתו. ג'יני ורנדל עוזבים לאחר זמן קצר חזרה לדנבר, קולורדו. שמידט מוצא את עצמו לבדו.

שמידט בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "צימרמן":

אוּדו צימרמן (בגרמנית: Udo Zimmermann; נולד ב-6 באוקטובר 1943 בדרזדן) הוא מלחין, מנצח ומנהל מוזיקלי גרמני.

צימרמן היה חבר במקהלת קרויצר מ-1954 עד 1962, אז המשיך את הכשרתו המוזיקלית בבית הספר הגבוה למוזיקה על שם קרל מריה פון ובר בדרזדן. הוא למד הלחנה אצל יוהנס פאול תילמן במקביל ללימודי ניצוח וזמרה.

ב-1970 היה צימרמן ליועץ דרמטי של בזמפר-אופרה בדרזדן. ב-1978 התמנה לפרופסור להלחנה באלמה מאטר שלו, בית הספר הגבוה למוזיקה של דרזדן (Dresdner Musikhochschule). בשנת 1986 ייסד את המרכז למוזיקה בת זמננו בדרזדן, מרכז מחקר וארגון קונצרטים ופסטיבלים. מ-1990 עד 2001 כיהן צימרמן כמנהל אמנותי של האופרה של לייפציג. בתקופת כהונתו הונהג באופרה רפרטואר, שייחד אותה בין להקות האופרה של מרכז אירופה. בשנת 2001 התמנה למנהל אמנותי של הדויטשה אופר ברלין.

מאז 1990 כיהן במספר רב של משרות, בהן מלחין הבית בפסטיבל זלצבורג (1991 ו-1995) מנהל אמנותי של סדרת "מוזיקה ויוה" בתזמורת רדיו בוואריה ונשיא עמותת יאן סיבליוס בגרמניה (מאז 1990), בין השאר.

מאז 1979 מנצח צימרמן על יצירותיו הוא ועל יצירות של מלחינים אחרים בכל התזמורות החשובות באירופה. רבות מיצירותיו דרמטיות במובהק ויש בהן מרכיבים סריאליים ואליאטוריים. טכניקות הלחנה משרתות את הדרמה ואת נושא היצירה. בשנות ה-60' התמודד צימרמן עם המוזיקה של הנצה ועם האסכולה הפולנית של לוטוסלבסקי, פנדרצקי וטדאוש ברד, שהשפעותיה ניכרות ביצירותיו, כמו גם השפעותיהם של ריהם ושניטקה. צימרמן מייחס חשיבות למוזיקה שביסוד מניעיה שיקולים מוסריים ורגשות אנוש, בניגוד להשלכות טכניות ואינטלקטואליות. גישתו זו באה לביטוי בעיקר באופרות שלו, שבהן הוא נותן משקל-יתר לטקסט בתפקידים ווקאליים, שיש בהם מאפיינים של רצ'יטטיב. באופרה "הוורד הלבן" הוא מספר על גורלם הטרגי של הנס וסופי שול, אח ואחות שהיו פעילים במחתרת הסטודנטים הוורד הלבן, שפעלה נגד המפלגה הנאצית בגרמניה של מלחמת העולם השנייה.(האופרה הועלתה בהפקה ישראלית,ב-1992, בבימויו של אלכס כגן ובהפקת אריה קרישק;). גם ביצירותיו האינסטרומנטאליות מנחים אותו לא פעם שיקולים חוץ-מוזיקליים, כמו הלך הרוח והכוונה שבשירי פדריקו גרסייה לורקה, הבאים לביטוי ביצירה "סינפוניה קומה און גרנדה למנטו" מ-1997, שחוברה לזכר המשורר.

צימרמן בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "אדנאואר":

שער הקהילה > תחזוקה > ערכים הדרושים השלמה בנושא אישים

קטגוריה זו מרכזת ערכים הדורשים השלמה בשל אחת או יותר מהסיבות הבאות:

אירופה · אפריקה · אמריקה · אסיה · אוקיאניה · המזרח התיכון · היסטוריה · ישראל · מחשוב · דתות · יהדות · אישים · אוכל · אמנות · קולנוע וטלוויזיה · תרבות פופולרית · ספרות · מדעי הטבע · מדעי החברה · מדעי הרוח · מדע וטכנולוגיה · צבא וביטחון · ספורט · מוזיקה · בריאות · פורטלים

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 720 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

אדנאואר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "ארתור צימרמן":

קטגוריה זו כוללת את הקצרמרים בנושא אישים.

הדפים בקטגוריה זו מכילים את התבנית {{קצרמר}} עם הפרמטר "אישים":

↑  •  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  •  0-9

קטגוריה זו כוללת את קטגוריית המשנה הבאה בלבד. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 3,920 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

ארתור צימרמן בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "גוסטב שטרזמן":

לחצו כדי להקטין חזרה

לחצו להגדלה

ארצות הברית של אמריקה (באנגלית: United States of America, או בראשי תיבות: USA, בתרגום מילולי לעברית: "המדינות המאוחדות של אמריקה", הידועה בשם המקוצר, ארצות הברית) היא פדרציה ורפובליקה-חוקתית המורכבת מ-50 מדינות וממחוז פדרלי. המדינה שוכנת ברוּבָּה במרכז יבשת אמריקה הצפונית, שבה נמצאות 48 מהמדינות וכן מחוז קולומביה שבו נמצאת העיר וושינגטון, בירת המדינה. ארצות הברית גובלת בקנדה בצפון ובמקסיקו בדרום. מדינת אלסקה שוכנת בצפון-מערב היבשת, קנדה נמצאת מזרחית לה ורוסיה נמצאת בצד מערב, מעבר למצר ברינג. המדינה ה-50 היא הוואי, ארכיפלג השוכן באוקיינוס השקט.

שטחה של ארצות הברית הוא 9.83 מיליון קמ"ר, ואוכלוסייתה, נכון ל-23 בינואר 2016, מונה כ-322,875,000 תושבים. ארצות הברית היא אחת מהמדינות המגוונות ביותר מבחינה אתנית, כתוצאה מהגירה רחבת היקף ממדינות רבות. כלכלת ארצות הברית היא הכלכלה הלאומית הגדולה ביותר בעולם, והתוצר המקומי הגולמי שלה היה למעלה מ-17.5 טריליון דולר בשנת 2014.

ארצות הברית נוסדה על ידי שלוש עשרה המושבות של בריטניה הגדולה שהוקמו לאורך חוף האוקיינוס האטלנטי. המושבות הכריזו על עצמאותן ב-4 ביולי 1776. המרד אורגן על ידי הקונגרס הקונטיננטלי ובמסגרתו הצליחו המושבות לנצח את בריטניה הגדולה במסגרת מלחמת העצמאות של ארצות הברית, שהייתה למלחמת העצמאות הקולוניאלית המוצלחת הראשונה. לאחר תקופה קצרה שבה תקנון הקונפדרציה היה המסמך שלפיו התנהלה המדינה נכנס לתוקף ב-17 בספטמבר 1787 מסמך שלפיו הוקמה ממשלה מרכזית חדשה – חוקת ארצות הברית. מגילת הזכויות, שכללה עשרה תיקונים לחוקה, אושררה ב-1791.

גוסטב שטרזמן בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "גידו וסטרוולה":

דף קטגוריה זה כולל את 20 הדפים הבאים, מתוך 20 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

גידו וסטרוולה בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "היינריך ברינינג":

דף קטגוריה זה כולל את 27 הדפים הבאים, מתוך 27 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

היינריך ברינינג בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "הלמוט שמידט":

עופר אדרת (נולד ב-6 במרץ 1981) הוא עיתונאי ישראלי, כתב "הארץ" לענייני היסטוריה, כותב את מדור ההספדים "אחרי מות", ואת החידה ההיסטורית השבועית של "מוסף הארץ", "מי היה האיש שהיה".

אדרת נולד וגדל בתל אביב. למד בבית הספר התיכון על-שם ליידי דייוויס, לבגרות מורחבת בהיסטוריה.

בשנת 1999 התגייס לצה"ל ושירת עד לשנת 2002 בחטיבת המחקר של אגף המודיעין. זכה לאות הצטיינות מטעם ראש חטיבת המחקר, תא"ל עמוס גלעד. בשנים 2003–2007 עבד כעורך וכתב באתר "וואלה!". בעל תואר ראשון בהיסטוריה ובפילוסופיה ותואר שני בהיסטוריה מאוניברסיטת תל אביב. בשנת 2007 הצטרף לסגל "הארץ". תחילה כעורך בדסק החדשות, אחר כך עורך במוסף "השבוע". בשנת 2010 שהה בברלין במלגת חילופי העיתונאים ע"ש ארנסט קרמר וטדי קולק. ב-2011 השתתף בתוכנית ההתמחות של הבונדסטג בברלין. משנת 2012 הוא כתב "הארץ" לענייני היסטוריה, וכן כותב את מדור ההספדים "אחרי מות", ואת החידה ההיסטורית השבועית של "מוסף הארץ", "מי היה האיש שהיה", הכוללת רמזים לדמות היסטורית, שהפותרים נדרשים לזהותה. מרבה לכתוב בנושאי היסטוריה יהודית, תולדות השואה והנאציזם.

אדרת חשף בסדרת כתבות ב"הארץ" את פרשת העיזבון האבוד של פרנץ קפקא. היה זה גילוי כי עם מותו של מקס ברוד עבר עזבונו הספרותי והביוגרפי של קפקא לידידתו של מקס ברוד שנהגה בו מנהג בעלים, לא התירה גישה אליו ומכרה פריטים ממנו. בעקבות הגילוי[דרוש מקור] הגיע העניין לבית המשפט אשר בתום חמש שנות דיונים פסק כי כתבי קפקא יועברו לספריה הלאומית.

הלמוט שמידט בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "הרמן מילר":

קטגוריה זו כוללת את הקצרמרים בנושא גרמניה.

הדפים בקטגוריה זו מכילים את התבנית {{קצרמר}} עם הפרמטר "גרמניה":

↑  •  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  •  0-9

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 266 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

הרמן מילר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "וילי ברנדט":

קטגוריה זו כוללת את קטגוריית המשנה הבאה בלבד. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 56 הדפים הבאים, מתוך 56 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

וילי ברנדט בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "ולטר רתנאו":

שטפן צווייג (בגרמנית: Stefan Zweig;‏ 28 בנובמבר 1881, וינה – 22 בפברואר 1942, פטרופוליס, ליד ריו דה ז'ניירו) היה סופר אוסטרי, יהודי.

שטפן צווייג נולד בווינה ליצרן הטקסטיל היהודי האמיד מוריץ צווייג ולאידה לבית ברטאואר, בתו של בעל בנקים יהודי-אוסטרי, שחיה שנים רבות עם משפחתה באיטליה. כבן שני (לאחיו הבכור קראו אלפרד) היה פטור שטפן מלהיכנס לעולם העסקים, ולכן היה חופשי להקדיש עצמו לכתיבה. המשפחה הייתה רחוקה מהדת, וצווייג תיאר את עצמו מאוחר יותר כ"יהודי בדרך מקרה". כשהיה ילד היו לו התקפי זעם רבים ועימותים עם אמו, שהייתה בעלת אופי נוקשה, ולכן התקרב לסבתו מצד אביו. ב-1899, עם סיום לימודיו בגימנסיה, למד בווינה גרמניסטיקה ורומניסטיקה (פילולוגיה של משפחת השפות הלטיניות). כותרת עבודת הדוקטורט שפרסם בשנת 1904 הייתה "מקורותיה של צרפת בת ימינו".

כבר במהלך לימודיו פרסם שירים ("מיתרים כסופים" או "נימי הכסף" 1901), ובהם השפעות של הוגו פון הופמנסתאל ושל ריינר מריה רילקה. ב-1904 הופיעו הנובלות הראשונות פרי עטו, ובסוגה ספרותית זו בא לו עיקר פרסומו. הוא פיתח סגנון כתיבה ייחודי, ששילב פרשנות פסיכולוגית מזהירה עם יכולת סיפור כובשת ומסוגננת. בנוסף לפרסומיו שלו, תרגם צווייג גם מעבודותיהם של פול ורלן, שארל בודלר ובמיוחד משל אמיל ורהארן, וכן עבד כעיתונאי.

ולטר רתנאו בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "יושקה פישר":

דף קטגוריה זה כולל את 14 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 14 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 98 הדפים הבאים, מתוך 98 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

יושקה פישר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "קונרד אדנאואר":

שער הקהילה > תחזוקה > ערכים הדרושים השלמה בנושא אישים

קטגוריה זו מרכזת ערכים הדורשים השלמה בשל אחת או יותר מהסיבות הבאות:

אירופה · אפריקה · אמריקה · אסיה · אוקיאניה · המזרח התיכון · היסטוריה · ישראל · מחשוב · דתות · יהדות · אישים · אוכל · אמנות · קולנוע וטלוויזיה · תרבות פופולרית · ספרות · מדעי הטבע · מדעי החברה · מדעי הרוח · מדע וטכנולוגיה · צבא וביטחון · ספורט · מוזיקה · בריאות · פורטלים

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 720 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

קונרד אדנאואר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "ארתור זייס-אינקווארט":

דף קטגוריה זה כולל את 16 הדפים הבאים, מתוך 16 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

ארתור זייס-אינקווארט בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "ברנהרד פון בילוב":

קטגוריה זו כוללת את הקצרמרים בנושא גרמניה.

הדפים בקטגוריה זו מכילים את התבנית {{קצרמר}} עם הפרמטר "גרמניה":

↑  •  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  •  0-9

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 266 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

ברנהרד פון בילוב בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "יואכים פון ריבנטרופ":

שער הקהילה > תחזוקה > ערכים הדרושים שכתוב בנושא אישים

קטגוריה זו מרכזת ערכים הדורשים שכתוב בשל אחת או יותר מהסיבות הבאות:

אירופה · אפריקה · אמריקה · אסיה · מדינות אוקיאניה · מדינות המזרח התיכון · היסטוריה · מחשוב · יהדות · דתות · אישים · אמנות · אוכל · קולנוע וטלוויזיה · תרבות פופולרית · ספרות · מדעי הטבע · מדעי החברה · מדעי הרוח · מדע וטכנולוגיה · ישראל · צבא וביטחון · ספורט · מוזיקה · בריאות · פורטלים

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 325 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

יואכים פון ריבנטרופ בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "לוץ שוורין פון קרוסיגק":

דף קטגוריה זה כולל את 21 הדפים הבאים, מתוך 21 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

לוץ שוורין פון קרוסיגק בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "פרנק-ולטר שטיינמאייר":

דף קטגוריה זה כולל את 14 הדפים הבאים, מתוך 14 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

פרנק-ולטר שטיינמאייר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "קונסטנטין פון נויראט":

דף קטגוריה זה כולל את 9 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 9 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 167 הדפים הבאים, מתוך 167 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

קונסטנטין פון נויראט בויקיפדיה