תחילית שמשמעה שלוש

תחילית שמשמעה שלוש
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: תחילית שמשמעה שלוש.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טרי .

מידע רנדומלי על הביטוי "טרי ":

ג'ון ג'ורג טרי (באנגלית: John George Terry; נולד ב-7 בדצמבר 1980 בבארקינג שבלונדון) הוא כדורגלן אנגלי, המשחק בעמדת הבלם בצ'לסי ומשמש כקפטן הקבוצה. מאוגוסט 2006 עד אוקטובר 2011 היה הקפטן של נבחרת אנגליה שאותה ייצג ב-78 משחקים מ-2003 עד פרישתו מהנבחרת בספטמבר 2012.

טרי החל לשחק כדורגל בקבוצת הכדורגל סנראב (Senrab) בליגת החובבנים, ולאחר מכן עבר למחלקת הנוער של וסטהאם יונייטד. בגיל 14 כבר שיחק בקבוצת הנוער של צ'לסי (באותו זמן דווקא בתור קשר). משחק הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת נערך ב-28 באוקטובר 1998, הוא הוכנס בדקה ה-86 למשחק במסגרת גביע הליגה נגד אסטון וילה. כבר באותה שנה זכה טרי לתואר "השחקן הצעיר של השנה" מטעם המועדון.

בשנת 2001 הוא נבחר לשחקן העונה של צ'לסי. בשנת 2004, לאור פציעתו של מרסל דסאי, הפקיד המאמן קלאודיו ראניירי את סרט הקפטן בידיו של טרי בפעם הראשונה. יכולתו המצוינת בתקופה זו הובילה למינויו של טרי כקפטן הקבוע בעונת 2004/2005, כאשר מונה ז'וז'ה מוריניו למאמן. בעונה זו זכתה צ'לסי לאליפות ראשונה אחרי 50 שנה ושנייה בסך הכל, תוך תצוגה אישית טובה של טרי שזיכתה אותו בפרס כדורגלן השנה בליגה האנגלית. בעונה שלאחר מכן זכה עם צ'לסי באליפות השנייה ברציפות.

טרי בויקיפדיה