ספר של ג'יין קמפיון

ספר של ג'יין קמפיון
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ספר של ג'יין קמפיון.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הפסנתר.

מידע רנדומלי על הביטוי "הפסנתר":

הולי האנטר (באנגלית: Holly Hunter; נולדה ב-20 במרץ 1958) היא שחקנית אמריקאית זוכת פרס אוסקר.

האנטר נולדה בקוניירס, ג'ורג'יה. היא למדה דרמה באוניברסיטת קארנגי מלון בפיטסבורג. לאחר כך היא עברה לניו יורק ולמדה באוניברסיטת ייל, שם חלקה דירה עם השחקנית פרנסס מקדורמנד.

תפקידה הקולנועי הראשון של האנטר היה ב-1987 בסרט "בייבי אריזונה", לצד ניקולס קייג'. באותה שנה כיכבה גם ב"משדרים חדשות" והייתה מועמדת על כך לפרס האוסקר. ב-1993 היא זכתה בפרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר עבור תפקידה בסרט "הפסנתר", בו הפגינה את כישורי הנגינה שלה על פסנתר כשניגנה יצירות מורכבות בפסקול הסרט. בנוסף לזכייתה היא גם הייתה מועמדת לפרס האוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר עבור תפקידה בסרט "הפירמה". ב-1994, זכתה בפרס גלובוס הזהב על השתתפותה בסרט "הפסנתר".

ב-2004 היא קיבלה מועמדות נוספת לפרס האוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר עבור תפקידה בסרט "שלוש עשרה", ודיבבה את הדמות "הלן פאר" בסרט המצויר "משפחת סופר-על". האנטר הופיעה גם במספר סרטי טלוויזיה וזכתה ב-2 פרסי אמי. בשנת 2007 התחילה האנטר לשחק בתפקיד ראשי בסדרת הטלוויזיה "להציל את גרייס" של הרשת TNT.

הפסנתר בויקיפדיה