חומר נפץ בתחמושת תותחים

חומר נפץ בתחמושת תותחים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חומר נפץ בתחמושת תותחים.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: תחל.

מידע רנדומלי על הביטוי "תחל":

פריימר דיימר (Primer Dimer) הוא תוצר לוואי פוטנציאלי בריאקציית שרשרת של פולימראז (PCR), טכניקה שימושית בביולוגיה מולקולרית. פריימר דיימר הם צמד פריימרים מחוברים. פריימר דיימר נוצרים כאשר שני פריימרים בPCR עוברים היברידיזציה אחד לשני (self-annealed) וגורמים להכפלה עצמית, במקום להכפלת עותקי התוצר המבוקש, על ידי הדנ"א פולימראז. פריימר דיימר עלולים להפריע לריאקציה המקורית בעיקר מפני שהם צורכים את חומרי הגלם במבחנה, לעתים עד כדי עיכוב הראקציה המקורית. פריימר דיימר מהווים בעיה משמעותית כאשר מספרם קרוב או עולה על מספר מולקולות המטרה אותן מנסים להגביר, דבר הקורה בעיקר בהגברת מספר קטן של עותקי מולקולת מטרה. במקרה של Real Time PCR עלולים הפריימר דיימר לגרום לשגיאה בכימות מולקולת המטרה.

מבחינים בין שני מנגנוני היווצרות של פריימר דיימר. מנגנון ראשון שהוא יצור פריימר דיימר משני פריימרים (שלב I ו II באיור), ומנגנון שני של הכפלת פריימר דיימר קיימים (שלב III באיור), ומבוסס על תוצרי המנגנון הראשון.

בשלב I עוברים שני פריימרים היברידיזציה אחד לשני רק בקצה ה 3' שלהם. כאשר חיבור הקצוות יציב מספיק כדי לאפשר ל דנ"א פולימראז להתחבר למבנה, שתי מולקולות אנזים יתחברו לשני קצוות 3' ויאריכו אותם, עד לקבלת המבנה המתואר בשלב II. הגורם העיקרי התורם להגברת יציבות מבנה כזה הוא שכיחות גבוהה של נוקלאוטידים מסוג GC בקצה ה 3' של שני הפריימרים, מכיוון ש G ו C נקשרים זה לזה בשלושה קשרי מימן לעומת A ו T הנקשרים באמצעות שני קשרי מימן בלבד.

תחל בויקיפדיה