לשעבר סולן להקת "הדלתות"

לשעבר סולן להקת "הדלתות"
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: לשעבר סולן להקת "הדלתות".
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מוריסון, ג'ים מוריסון.

מידע רנדומלי על הביטוי "מוריסון":

ג'יימס דאגלס מוריסון (באנגלית: James Douglas Morrison;‏ 8 בדצמבר 1943 – 3 ביולי 1971) היה משורר, זמר, סופר ובמאי קולנוע אמריקאי. מוריסון ידוע בעיקר כסולן וככותב השירים של להקת "הדלתות". בזכות יכולות הכתיבה שלו, התנהגותו הפרועה ויוצאת הדופן והכריזמה שבאה לידי ביטוי, בין היתר, בהופעותיו במסגרת הלהקה, נחשב מוריסון לאחד מהזמרים המשפיעים בתולדות הרוק.

מוריסון דורג במקום ה-47 ברשימת 100 הזמרים הטובים ביותר בכל הזמנים של מגזין הרולינג סטונז ובמקום ה-12 ברשימה דומה של אתר בילבורד.

בשנות ה-60 התמכר מוריסון לאלכוהול אשר השפיע על התנהלותו ועל ביצועיו בהופעות. הוא נפטר בפריז ביולי 1971, כשהוא בן 27 בלבד, ככל הנראה בשל מנת יתר של הרואין.

מוריסון נולד במלבורן, פלורידה שבארצות הברית לקלרה וירג'יניה ולג'ורג' מוריסון, קצין בכיר בצי האמריקאי, ולהם נולדו שני ילדים נוספים (קטנים מג'ים): אנה רובין ואנדרו לי. לפי הנטען, בהיותו בן 4, חזה מוריסון בתאונת דרכים קשה במדבר, בה היו מעורבים משפחה של אינדיאנים. מוריסון, אשר טען כי לאירוע זה הייתה השפעה גדולה על חייו, התייחס לתאונה פעמים רבות בראיונות, כמו גם בשיריו, דוגמת "Peace Frog", מאלבום האולפן החמישי של הלהקה "Morrison Hotel" משנת 1970, וכן "Dawn's Highway" ו- "Ghost Song" מאלבומם האולפן התשיעי והאחרון של הלהקה "An American Prayer", שיצא בשנת 1978, לאחר מותו של מוריסון.

מוריסון בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "ג'ים מוריסון":

↑  •  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  •  0-9

דף קטגוריה זה כולל את 16 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 16 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 376 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

ג'ים מוריסון בויקיפדיה