כינוס גדול ועידה

כינוס גדול ועידה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כינוס גדול ועידה.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קונגרס.

מידע רנדומלי על הביטוי "קונגרס":

בית מלון מוגדר כמתקן אכסון המיועד לספק לציבור בתשלום, שירותי לינה ואירוח ארעיים ומתחלפים, למטרות פנאי ונופש לפרקי זמן קצובים, ושירותים נלווים, לרבות הסעדה, בילוי ופנאי.

קיימים סוגים רבים מאוד של בתי מלון: מלונות פאר, מלונות עממיים, מלונות נופש, מלונות עיר, מלונות ספא, מלונות עסקים, מלונות לכינוסים, מלונות בוטיק, מלונות ספורט, מלונות דירות, מלונות למשפחות, מלונות לזוגות ועוד. השרות הבסיסי שכל מלון מספק לאורחיו הוא חדר ללינה ובו מיטה (או מספר מיטות) לשינה, ולרוב חדר רחצה ושירותים. רוב בתי המלון מספקים שירותים נוספים שנועדו להנעים את שהותם של האורחים. בהתאם לסוג וכמות השירותים הנוספים ואיכותם, נקבעת רמת המלון ודרגתו וככל שהמלון מספק רמת שירות גבוהה יותר, כך הוא לרוב גובה תשלום גבוה יותר. בנוסף לרמת השירות, נהוג להבדיל בין מלונות המשרתים בעיקר אנשי עסקים ואלה המשרתים תיירים ונופשים, משום שהשירותים שצורכים סוגי האורחים האלה שונים במידה רבה. רוב המלונות מיועדים לשני סוגי האוכלוסייה. באותו מלון עשויים להיות חדרים במספר רמות, החל מהרמה הבסיסית ועד לרמה של סוויטות מפוארות ופנטהאוזים במחירים גבוהים במיוחד. לפעמים בתי מלון יוקרה הוקמו בתוך טירות עתיקות (כמו למשל טירת אשפורד)

קונגרס בויקיפדיה