יונק תת קרקעי

יונק תת קרקעי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: יונק תת קרקעי .
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חפרפרת.

מידע רנדומלי על הביטוי "חפרפרת":

חפרפרת מצוייצת (שם מדעי: Condylura cristata) היא חפרפרת קטנה החיה בצפון מזרח אמריקה.

לחפרפרת מצוייצת 44 שיניים, פרווה קצרה שחורה-חומה דוחת מים, רגליים גדולות ומקושקשות, וזנב ארוך ודק. אורכה הוא 15 – 20 ס"מ, ומשקלה כ-55 גרם. החפרפרת מיוחדת בזכות מעגל של 22 זרועות "ציד", ורודות, קטנות ובשרניות, בקצה האף. זרועות אלה משמשות אותה לאיתור מזון על ידי מגע.

הזרועות מכוסות בכמעט 100,000 עצבים. העצבים מכונים איברי איימר (על שם החוקר הגרמני תיאודור איימר). דרך גדילת זרועות האף אצל חפרפרת זו היא ייחודית ולא נראתה אצל אף סוג של חיה אחרת בעולם כולו. בניגוד לדרך שבה אצבעות גדלות מתוך היד החוצה, הם מתחילים לגדול באזור האף, כמה ימים לאחר הלידה הם מתרפים וזזים לאחורי ראשה, בדומה לאופן שבו מקלפים בננה. החפרפרת עיוורת כמעט לגמרי, ולכן קיימת סברה שבעזרת אפה הארוך היא חשה פעילות חשמלית של חיות קטנות. היא מאתרת ואוכלת פרטי מזון פחות מ-120 אלפיות השנייה. מוחה מחליט תוך 8 מאיות השנייה האם הטרף אכיל. היא יכולה להריח מתחת למים, בעזרת נשיפת בועות אוויר על חפץ. כך היא מגלה עקבות ריח.

החפרפרת ניזונה מחרקים ורכיכות. היא שחיינית טובה ומחפשת מזון בקרקעיות נחלים ובריכות רדודות. כמו חפרפרות אחרות, היא חופרת מחילות נמוכות כדי לחפש מזון. לעתים קרובות פתחי מחילות אלו נמצאות מתחת למים. היא פעילה ביום ובלילה. היא יכולה לחפור מחילות דרך שלג ושוחה בברכות מכוסות קרח החפרפרת מסוגלת לנשום תחת המים. בעזרת בועת אויר שהיא משחררת מאפה.

חפרפרת בויקיפדיה