תחת עין ומעל העיניים (5)

פיצוח סודות התשבץ: תחת עין ומעל עיניים

האם אי פעם נתקלתם בהגדרת תשבץ שנראית פשוטה, אך הובילה אתכם למבוי סתום? בעולם המורכב של פתרון תשבצים, הגדרות מבריקות יכולות להטעות אפילו את הפותרים המנוסים ביותר. אחת הדוגמאות המהנות היא הרמז: "תחת עין ומעל העיניים (5)".

כשמתמודדים עם רמז כזה, הגישה הראשונית עשויה להיות לחפש מילה בת 5 אותיות הקשורה לאזור סביב העיניים. עם זאת, הגדרה זו מסתירה משחק מילים מתוחכם שדורש הסתכלות מעמיקה יותר.

המפתח לפתרון רמז זה טמון בניסוח המושכל שלו. "תחת עין" מרמז על מיקום נמוך יותר, בעוד ש"מעל העיניים" מצביע על מיקום גבוה יותר. עבור פותרי תשבצים, שתי הרמזים הללו מצביעים על מילה אחת המופיעה בין המיקומים המוזכרים.

כשמנתחים את הרמז בשלמותו, הצירוף "תחת עין ומעל העיניים" מכוון אותנו למילה המציינת משהו המכסה ומגן על אזור העיניים. זהו איבר פיזיולוגי המשחק תפקיד חיוני בהגנה על אחת מחמשת החושים שלנו.

בשלב זה, פותרי התשבצים הצעירים יוכלו להכיר את התשובה הנכונה. עם זאת, עבור אלו שלא מצליחים לפצח את הרמז, הנה רמז נוסף: האות הראשונה של הפתרון היא "ג".

ספוילר: התשובה להגדרה

עם כל הרמזים שניתנו, אנו מקווים שצלחתם את פתרון החידה המאתגרת הזו. התשובה להגדרה "תחת עין ומעל העיניים (5)" היא:

>

גבות

אפשרויות: עגבות.

ביטויים דומים: תחת עין ומעל העיניים (5) תשבץ, מה זה תחת עין ומעל העיניים (5) בתשחץ, מה הפירוש של תחת עין ומעל העיניים (5) בתשחץ.