תחנת רכבת וגשר בלונדון

תחנת רכבת וגשר בלונדון
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: תחנת רכבת וגשר בלונדון.
זוהי הגדרה בת 22 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ווטרלו.

מידע רנדומלי על הביטוי "ווטרלו":

ווטרלו (ולונית: Waterlô, צרפתית והולנדית: Waterloo, נהגה וָאטֶרלוֹ) היא רשות מקומית ולונית, הממוקמת בפרובינציה ברבנט הוולונית, בלגיה. נכון לשנת 2006, ברשות חיים כ-29,315 איש. סך הכול שטחה הוא 21.03 קילומטרים רבועים, בצפיפות של כ-1,394 איש לכל קמ"ר.

אף על פי שווטרלו היא רשות עצמאית, היא משמשת בפועל כפרבר אמיד של בריסל. כרבע מתושבי העיר אינם בלגים, ויש בעיירה קהילה גדולה של דוברי אנגלית. רבים מהתושבים הזרים עובדים בבריסל, המרכז המנהלי של האיחוד האירופי. ווטרלו היא מקום מושבו של בית ספר סנט ג'ון הבינלאומי, אחד מבתי הספר הוותיקים והגדולים בבלגיה. מטהו האירופאי של מסטרקארד גם הוא ממוקם בווטרלו.

ווטרלו ידועה בעיקר בזכות קרב ווטרלו שנערך בה ב-18 ביוני 1815, בין הקיסרות הראשונה של נפולאון בונפרטה לבין הקואליציה האנטי-צרפתית השביעית (הממלכה המאוחדת, פרוסיה, אוסטריה ואחרות), בפיקודם העיקרי של ארתור ולסלי, הדוכס הראשון מוולינגטון וגבהרד לברכט פון בליכר. בעיירה ישנה מצבה בצורת אריה (המביט לכיוון צרפת), לזכר הקרב הנקרא תל האריה (צרפתית: La Butte du Lion). אטרקציות אחרות בעיירה הקשורות לקרב הן מוזיאון ולינגטון והכנסייה הקתולית של יוסף הקדוש, בה נאמר שוולינגטון התפלל לפני צאתו לקרב. כיום, נמצאים בכנסייה לוחות זיכרון לזכר הנופלים ההולנדים והאנגלים בקרבות.

ווטרלו בויקיפדיה