שפעת , שפעת תשבץ, שפעת תשחץ

שפעת , שפעת תשבץ, שפעת תשחץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שפעת , שפעת תשבץ, שפעת תשחץ.
זוהי הגדרה בת 27 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גריפה, .

מידע רנדומלי על הביטוי "גריפה":

חוֹם הוא אחד מסימני האבחנה הנפוצים ביותר ברפואה ומאופיין בעליית טמפרטורת הגוף מעל לטווח הנורמלי של °C‏ 36.5–37.5 במדידה הנעשית בפה (או מעל 38 מעלות צלזיוס במדידה בפי הטבעת). טמפרטורה בטווח של 37.3-37.4 נחשבת כחום תת-פיברילי. הסיבות העיקריות לחום הן מחלה, התייבשות וגורמים אחרים. בעבר שימש המונח קדחת לציון עלייה דרסטית בחום הגוף (מעל ל-39 מעלות צלזיוס), בנוסף לציון שמן של מחלות שונות.

חום גורם תחושת אי־נוחות, אך מנגד הוא מביא לתגובה טובה יותר של מערכת החיסון ולהפחתה בהתרבות של חיידקים ווירוסים, עם זאת חום גבוה מ-40 מעלות עלול לפגוע בתפקודי הגוף או בתאי המוח.

אף שנהוג לומר שטמפרטורת הגוף הנורמלית היא 37.0 מעלות צלזיוס, מדובר בערך חישובי ממוצע ולא בערך קבוע. מפני שאצל אדם בריא טמפרטורת הגוף עולה ויורדת במהלך היממה, כאשר בשעת הקימה בבוקר טמפרטורת הגוף היא הנמוכה ביותר, והיא עולה מעט לקראת שעות אחרי הצהרים והערב. טמפרטורת הגוף התקינה המרבית נעה בין 37.1 מעלות צלזיוס בשעות הבוקר לבין 37.3 בשעות אחר הצהרים והערב.

טמפרטורת גוף תקינה הנה כ-36.6 מעלות צלזיוס. באשכי הגבר, למשל, יש צורך בטמפרטורה נמוכה יותר, ולכן הם נמצאים בשקיק אשכים מחוץ לגוף (טמפרטורה גבוהה עלולה לגרום לעקרות חלקית, כלומר לירידה בכמות תאי הזרע בנוזל הזרע, ומכאן להקטנת הסיכוי להפריה).

גריפה בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "":

שנים עבריות ב'ת' (2400) – ב'תצ"ט (2499) התחילו, על פי המסורת המקובלת של מניין השנים בלוח העברי המבוססת על סדר עולם רבה, בשנת 1362 לפנה"ס והסתיימו בשנת 1262 לפנה"ס לפי הלוח היוליאני.

* שיטה קבועה לחישוב שנים מעוברות הונהגה בשנת ד'קי"ט על ידי הלל נשיאה, ולפני כן נקבע העיבור על ידי בית דין בתחילת כל שנה.

בויקיפדיה