שם הקוד למלחמה נגד ברית המועצות על ידי צבאות גרמניה הנאצית ובעלות בריתה במלחמת העולם השנייה

שם הקוד למלחמה נגד ברית המועצות על ידי צבאות גרמניה הנאצית ובעלות בריתה במלחמת העולם השנייה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שם הקוד למלחמה נגד ברית המועצות על ידי צבאות גרמניה הנאצית ובעלות בריתה במלחמת העולם השנייה.
זוהי הגדרה בת 91 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מבצע ברברוסה.

מידע רנדומלי על הביטוי "מבצע ברברוסה":

רִיכַרְד זוֹרְגֶה (בגרמנית: Richard Sorge;‏ 4 באוקטובר 1895 – 7 בנובמבר 1944) היה קצין מודיעין סובייטי, שפעל טרם ובעת מלחמת העולם השנייה, כסוכן סמוי שעבד כעיתונאי גרמני בגרמניה הנאצית ובאימפריה היפנית. שם קודו הייתה "רמזיי" (ברוסית: Рамза́й). תרומתו המכרעת הייתה העברת מידע מודיעיני ב-1941 שעזר לפיקוד הסובייטי להכריע את הקרב על מוסקבה. לבסוף נחשף, נעצר באשמת ריגול ונתלה להורג בידי היפנים, בעוד שברית המועצות התנערה ממנו וסירבה להחליפו שלוש פעמים בעסקת חילופי אסירים. מגדולי המרגלים במלחמת העולם השנייה.

ריכרד זורגה נולד בשנת 1895 בעיר בקו שבאזרבייג'ן (שהייתה אז בתחומי רוסיה הצארית), לאב שהיה מהנדס מכרות גרמני ולאם רוסית. בשנת 1898 עקרה המשפחה לגרמניה. זורגה שירת ביחידת תותחנים בצבא הגרמני במלחמת העולם הראשונה. בשנת 1916 נפצע ברגליו בקרב בחזית המערבית, עוטר בצלב הברזל ושוחרר מן השירות. במשך יתר תקופת המלחמה למד זורגה כלכלה באוניברסיטאות של ברלין, קיל והמבורג וקיבל תואר דוקטור במדעי המדינה.

בעת היותו סטודנט הצטרף זורגה למפלגה הקומוניסטית של גרמניה. עקב דעותיו הפוליטיות סולק לאחר המלחמה משתי משרות הוראה ועקר לברית המועצות, שם הפך להיות לפעיל של הקומינטרן (הארגון העולמי של המפלגות הקומוניסטיות במדינות שמחוץ לברית המועצות).

מבצע ברברוסה בויקיפדיה