שיער חום בהיר

שיער חום בהיר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שיער חום בהיר.
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שטני.

מידע רנדומלי על הביטוי "שטני":

בלונד הוא צבע שיער צהבהב שנמצא ביונקים מסוימים, ובדומה לשיער ג'ינג'י מאופיין ברמה נמוכה של הפיגמנט אומלנין. מבלונד זהוב עד בלונד חיוור, גוני הבלונד נמצאים באופן טבעי על ראשם של קצת פחות מ-1.8% מאוכלוסיית העולם. לבלונדיניים אמיתיים השיער הדק ביותר, בעוד לאדמונים השיער העבה ביותר[דרוש מקור]. לבלונדיניים טבעיים יש לעתים קרובות גם צבע עיניים בהיר ועור חיוור, לעתים מנומש. תינוקות בלונדיניים יכולים להיוולד בכל אוכלוסייה, אך אצל חלק השיער יהפוך לשטני כהה עם השנים. באוכלוסיות אירופאיות הבלונד כל כך שכיח, שלעתים מתייחסים אליו כאל תכונה אירופאית ייחודית, אך הייחודיות היא רק בתפוצתו שם.

בהתבסס על מידע גנטי, ניתן לשער כי הבלונד הוא תוצר של מוטציה גנטית שהתפשטה באירופה לפני כ-10,000-11,000 שנים, בעידן הקרח האחרון. לפני כן, לאירופאים היו שיער ועיניים חומים כהים, כמו לשאר העולם.

אנשי המדע טרם מצאו תשובה לשאלה מדוע אנשי צפון אירופה התפתחו להיות בעלי שיער בלונדיני ועיניים בהירות כל כך מהר, יחסית לקצב התפתחות האבולוציה האנושית. אילו קרו השינויים בקצב ההתפתחות הממוצע של האבולוציה, היה לוקח להם כ-850,000 שנים להתרחש, אך האדם המודרני היגר לאירופה מאפריקה רק ב-35,000-40,000 שנים האחרונות.

שטני בויקיפדיה