שיטה לביאור פסוקי המקרא

שיטה לביאור פסוקי המקרא
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שיטה לביאור פסוקי המקרא.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פשט.

מידע רנדומלי על הביטוי "פשט":

אברהם גרוסמן (נולד ב-10 במרץ 1936) הוא פרופסור אמריטוס בחוג להיסטוריה של עם ישראל באוניברסיטה העברית בירושלים, חבר האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים משנת 1999 וזוכה פרס ישראל בחקר ההיסטוריה היהודית לשנת 2003.

סבו של אברהם גרוסמן היה דור שלישי בארץ למייסדי המושבה משמר הירדן שבגליל, אביו היה עובד אדמה. אברהם גרוסמן נולד בטבריה, וגדל במושבה משמר הירדן. ב-1948 עבר עם משפחתו לחיפה ולמד בבית ספר "יבנה" בחיפה. שירת בצה"ל במפקדת קצין חינוך ראשי בקריה בתל אביב. עשה את חוק לימודיו מהתואר הראשון עד השלישי באוניברסיטה העברית בירושלים. התארים הראשון והשני היו בחוגים להיסטוריה של עם ישראל ותלמוד. המורים שהשפיעו עליו היו הפרופסורים א.א. אורבך, שרגא אברמסון, חיים הלל בן-ששון, מנחם שטרן וחיים ביינארט. התזה שלו לתואר השני הייתה בנושא רבנו גרשום ותלמידיו, יצירתם הספרותית והנהגתם הציבורית והיא נעשתה בהדרכתו של א.א אורבך. עבודת הדוקטורט שלו היא הרחבה של התזה ונושאה היה "תולדות הספרות הרבנית באשכנז ובצרפת הצפונית במאה הי"א", והיא נעשתה בהדרכתו של א.א אורבך. גרוסמן קיבל את תואר דוקטור בשנת 1974. שהה לצורך פוסט-דוקטורט בבית הספר ללימודי המזרח ואפריקה שבאוניברסיטת לונדון ובמחקר בכתבי יד שבספריית הבודליאנה באוקספורד.

פשט בויקיפדיה