שחקנית ובמאית קולנוע אמריקאית

שחקנית ובמאית קולנוע אמריקאית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שחקנית ובמאית קולנוע אמריקאית.
זוהי הגדרה בת 29 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דיאן קיטון .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "דיאן קיטון ":
דיאן קיטון (באנגלית: Diane Keaton; נולדה ב- 5 בינואר 1946), שחקנית, במאית ומפיקה אמריקאית זוכת פרס האוסקר. קיטון החלה את הקריירה שלה על הבמה, ואת הופעת הבכורה הקולנועית שלה ערכה ב- 1970. תפקידה החשוב הראשון היה גילום דמותה של קיי אדמס בסרט זוכה האוסקר "הסנדק" (1972), אולם הסרטים שעיצבו את ראשית הקריירה הקולנועית שלה היו עם הבמאי והשחקן וודי אלן. החל מ"שחק אותה סם" (1972). שני סרטיה הבאים עם אלן, "ישנוני" (1973) ו"אהבה ומלחמה" (1975) קנו לה שם של שחקנית קומית. שיתוף הפעולה הרביעי בינה לבין אלן, בסרט "הרומן שלי עם אנני" (1977) זיכה אותה בפרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר ובפרס גלובוס הזהב.
בהמשך מגוון רחב של תפקידים, שמא ידבק לה טייפקאסט (ליהוק שחקן לאותו סוג של תפקיד) מסוג דמותה ב"הרומן שלי עם אנני". היא נהייתה לשחקנית דרמטית החל מ"מחפשת את מר גודבר" (1977) ושלאחריו קיבלה מועמדות לפרס האוסקר על תפקידה ב"אדומים" (1981) וב"חדרו של מרווין" (1996), אולם כמה מסרטיה המצליחים משנות התשעים ואילך, כגון "אבי הכלה" (1991), "מועדון האקסיות" (1996) ו"באהבה אין חוקים" (2003), היו קומדיות. סרטיה של קיטון הכניסו במצטבר מעל ל- 1.1 מיליארד דולרים בארצות הברית. בנוסף, החל משנות התשעים החלה קיטון להופיע בסרטי טלוויזיה רבים, וכמו כן לביים ולהפיק סרטי קולנוע.
בנוסף להיותה שחקנית, קיטון גם עוסקת בצילום, במשפטים והיא זמרת חובבת.

נלקח מויקיפדיה