שחקנית אנגלייה-אמריקאית בעבר

שחקנית אנגלייה-אמריקאית בעבר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שחקנית אנגלייה-אמריקאית בעבר.
זוהי הגדרה בת 28 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טיילור, אליזבת טיילור.

מידע רנדומלי על הביטוי "טיילור":

דיים אליזבת רוזמונד טיילור (באנגלית: Dame Elizabeth Rosemond Taylor;‏ 27 בפברואר 1932 – 23 במרץ 2011) הייתה שחקנית אנגלייה-אמריקאית-יהודייה, אשר זכתה פעמיים בפרס האוסקר.

בצעירותה נחשבה לאחת הנשים היפות בעולם, בין היתר בשל צבע עיניה הייחודי, המזכיר את הצבע סגול. הייתה ידועה באורח חייה הראוותני, בנישואיה הרבים לבעלים שונים, במערכת היחסים המתוחה עם אחד מבעליה, השחקן ריצ'רד ברטון, ובידידותה עם מייקל ג'קסון.

טיילור נולדה למשפחת מאמיני מדע נוצרי, אולם שניים מבעליה היו יהודים (אדי פישר ומייק טוד) והיא טענה שהגיור הרפורמי שלה לא היה למענם. טיילור הייתה ידועה בפועלה ומאמציה למען הציונות ולמען יהודים.

אליזבת טיילור נולדה ברובע המפסטד בלונדון, לפרנסיס לן טיילור ושרה ויולה וורמברודט, שהיו אמריקנים שחיו בבריטניה. בזכותם בנוסף לאזרחותה הבריטית השיגה גם אזרחות אמריקאית. מצד אביה, טיילור היא צאצאית לבתי אצולה אנגליים ולבית המלוכה הסקוטי, כמו גם לבית פלנטג'נט.

הוריה של טיילור באו מארקנסו סיטי, קנזס. אביה היה סוחר אמנות ואמה שחקנית לשעבר, שפרשה מעולם התיאטרון על מנת להינשא לאביה של טיילור בשנת 1926. בגיל שלוש החלה טיילור ללמוד בלט. לאחר כניסת בריטניה למלחמת העולם השנייה, החליטו הוריה לחזור לארצות הברית, על מנת שלא להיקלע ללוחמה. המשפחה השתקעה בלוס אנג'לס.

טיילור בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "אליזבת טיילור":

פורטל ארצות הברית

הסנאט של ארצות הברית (באנגלית: United States Senate) הוא הבית העליון של הקונגרס של ארצות הברית – הפרלמנט (הרשות המחוקקת) של ארצות הברית – אשר מורכב מהסנאט ומבית הנבחרים (הבית התחתון).

בסנאט מכהנים שני סנאטורים מכל אחת ממדינות ארצות הברית והוא ממוקם באגף הצפוני של בניין הקפיטול בוושינגטון הבירה. מקור שמו הוא בסנאט הרומי.

חוקת ארצות הברית, בפרק הראשון, מעניקה לסנאט את הסמכויות הבאות:

לכל מדינה יש זכות לשלוח לסנאט שני נציגים, כך שבסנאט מאה סנאטורים. הייצוג השווה של מדינות בסנאט הוא אחד הסעיפים הבודדים בחוקה שלא ניתנים לשינוי על ידי תיקון של החוקה בהסכמת שני שלישים מהמדינות, אלא נדרשת הסכמת כל המדינות המעורבות.

כהונתו של סנאטור נמשכת שש שנים, אך בחירות לסנאט נערכות אחת לשנתיים (ביום שלישי שאחרי יום שני הראשון של נובמבר). הסנאטורים מאורגנים במסגרת שלוש קבוצות (Classes), באופן שכל שנתיים מועמדים לבחירה חברי אחת מהן, כשליש מחברי הבית. שני המושבים של אותה מדינה בסנאט לעולם אינם עומדים לבחירה באותה שנה (למעט בחירות מיוחדות). הסנאטור בעל הותק הגדול יותר ממדינה מסוימת ידוע בתור "הסנאטור הבכיר" מאותה המדינה והשני בתור "הסנאטור הזוטר".

אליזבת טיילור בויקיפדיה