שחקן בריטי ותיק

שחקן בריטי ותיק
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שחקן בריטי ותיק.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קינגסלי, בן קינגסלי.

מידע רנדומלי על הביטוי "קינגסלי":

סר בן קינגסלי (באנגלית: Sir Ben Kingsley; נולד ב-31 בדצמבר 1943) הוא שחקן קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון אנגלי. זוכה פרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר, שני פרסי גלובוס הזהב, פרס גילדת שחקני המסך ופרס באפט"א.

קינגסלי נולד כקרישנה באנג'י (Krishna Bhanji) ביורקשייר, אנגליה לאב ממוצא הודי-מוסלמי (אשר נולד בקניה), ולאם נוצרית ממוצא אנגלי וכנראה עם שורשים יהודיים. הוא שינה את שמו המקורי לזה הנוכחי כי חשש ששם זר יפגע בקריירה שלו.

תפקידו הראשון של קינגסלי בקולנוע היה תפקיד משנה של אחד הנבלים במותחן בשם "המפתח הוא פחד" (1972) על פי ספרו של אליסטר מקלין, במשך עשור לאחר מכן שיחק בתפקידים שונים בתיאטרון ובטלוויזיה (לרבות הופעה בפרקים של אופרת הסבון "קורוניישן סטריט") עד שזכה לפריצה כאשר לוהק לתפקיד הראשי, תפקידו של מהאטמה גנדי, בהפקת הענק "גנדי" (1982), תפקיד שזיכה אותו בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר. מסרטיו הנוספים: "באגסי" (מועמד לאוסקר כשחקן המשנה הטוב ביותר), סגן נשיא ארצות הברית בסרט "דייב", ד"ר רוברטו מירנדה איש משטר הרודנות הדרום אמריקני, המנגן את שוברט בעת שהוא מענה את קורבנותיו בסרט "המוות והעלמה", יצחק שטרן, מנהל החשבונות היהודי במפעלו של אוסקר שינדלר בסרט "רשימת שינדלר" ודון לוגן, מאפיונר בריטי בסרט "לצאת נקי" (מועמד לאוסקר בפרס על תפקיד משני). בסך הכול זכה באוסקר פעם אחת והיה מועמד שלוש פעמים. עד לשנת 2005 הופיע קינגסלי ב-73 סרטים וסדרות טלוויזיה.

קינגסלי בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "בן קינגסלי":

גנדי (באנגלית: Gandhi) הוא סרט דרמה ביוגרפי בריטי-הודי משנת 1982, בבימוי ריצ'רד אטנבורו ובכיכובו של בן קינגסלי בתפקיד מהטמה גנדי. הסרט זכה בשמונה פרסי אוסקר, כולל לסרט הטוב ביותר, ובחמישה פרסי גלובוס הזהב.

הסרט מספר את סיפור חייו של מהטמה גנדי, מנהיג פוליטי ורוחני הודי, שהוביל את תנועת העצמאות ההודית במאבקה נגד שלטון האימפריה הבריטית. הסרט מתחיל במאבקו למען זכויות אזרח בדרום אפריקה, עובר דרך התפתחות הסאטיאגרהא, פילוסופיה שמתריסה להתנגדות לא אלימה. הסרט גם מציג את פעולות המחאה שלו נגד השלטון הבריטי, מאסריו התכופים, שיטת ההפגנות הלא-אלימות שבהן נהג, בהשתתפות מאות אלפי תושבים, על מנת לסלק את האנגלים מהודו, תהליך התמודדותו באמצעות צומות על מנת להרגיע את האלימות בין הפלגים והדתות השונות בהודו, ועד לרציחתו בינואר 1948.

הסרט הופק על ידי ריצ'רד אטנבורו, וצולם בהודו ובבריטניה מ-26 בנובמבר 1980 עד 10 במאי 1981, בתקציב של 22 מיליון דולר. הסרט הופק במשותף על ידי חברות הפקה מהודו ומבריטניה.

בן קינגסלי בויקיפדיה