שופט מקראי, בן יואש

שופט מקראי, בן יואש
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שופט מקראי, בן יואש .
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גדעון.

מידע רנדומלי על הביטוי "גדעון":

כוח גדעון היה כוח סדיר קטן של לוחמים אפריקאים בפיקוד בריטי. הכוח פעל כיחידת עילית בין הכוחות האתיופיים הלא רשמיים שלחמו נגד כוחות הכיבוש האיטלקים באתיופיה במערכה במזרח אפריקה במלחמת העולם השנייה. מקים הכוח ומנהיגו היה רס"ן אורד וינגייט.

בשנת 1936 כבשה איטליה את אתיופיה. יחד עם טריטוריות שכנות, שכבר היו תחת שליטה איטלקית, הורכבה מזרח אפריקה האיטלקית. הצבא האיטלקי מנה מאתיים וחמישים אלף איש, רובם אריתראים, שגויסו לצבא האיטלקי. ביוני 1940 הרודן האיטלקי בניטו מוסוליני הכריז על מלחמה על צרפת ובריטניה. כתוצאה מכך, הפכו הכוחות האיטלקיים לאיום פוטניצאלי על נתיבי האספקה הבריטים בים האדום ותעלת סואץ.

וינגייט גיבש תוכנית פעולה באתיופיה, אותה הציג לפני ארצ'יבלד ויוול והסגל הבכיר בקהיר בתחילת דצמבר 1940. התוכנית כללה הקמת כוח סדיר קטן. וינגייט טען: "כדי לעורר מרד, עליך לשלוח יחידת עלית… כח של אלף איש חמושים היטב, יכול לשתק עשרת אלפים". תוכניתו אושרה על ידי וייוול. הכוח שהוקם מנה אלפיים איש ושמונה עשר אלף גמלים ושילב גדוד חיילים בריטים עם גדוד חיילים אתיופים. הגמלים היו בטיפולו של לורנס ון דר פוסט.

גדעון בויקיפדיה