שוער עבר בנבחרת ישראל

שוער עבר בנבחרת ישראל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שוער עבר בנבחרת ישראל.
זוהי הגדרה בת 21 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ויסוקר .

מידע רנדומלי על הביטוי "ויסוקר ":

יעקב "יענקל'ה" ויסוקר (נולד ב-5 בספטמבר 1930) הוא כדורגלן עבר ישראלי ששיחק בעמדת השוער, מסמליה הבולטים של נבחרת ישראל וקבוצת הפועל פתח תקווה. היה מחליפו הקבוע של יעקב חודורוב בנבחרת ושוערה הראשון של פתח תקווה במהלך עונות האליפות שלה בשנות החמישים והשישים.

לויסוקר 240 הופעות בליגה ו-38 הופעות בגביע המדינה במדי הפועל פתח תקווה, והוא שיחק בשורותיה 14 עונות (נתונים אלו לא כוללים את השנים שלפני קום המדינה – ויסוקר החל לשחק בקבוצה הבוגרת ב-1947). בתקופתו זכתה הקבוצה בשש אליפויות, סיימה חמש פעמים במקום השני, ולא סיימה באף עונה מתחת למקום הרביעי. מספר השערים שספגה הקבוצה היה מהנמוכים בליגה. ויסוקר פתח את הקריירה כקיצוני וכחלוץ, עובדה שסייעה לו להבקיע שמונה שערים במדי הקבוצה בבעיטות עונשין מ-11 מטרים. בעונת 1963/1964 החליף אותו אחיו הצעיר יצחק "איציק" ויסוקר בעמדת השוער של פתח תקווה והוא עצמו עבר לשמשון תל אביב. הוא חזר לפתח תקווה בעונה הבאה בעקבות פציעה שעבר אחיו ובמשך אותה העונה שניהם מילאו את התפקיד לסירוגין.

לאחר פרישתו ממשחק פעיל הפך ויסוקר למאמן, סייע להפועל יהוד לעלות לליגה א', ואימן את קבוצת הנוער של הפועל פתח תקווה, את הפועל הרצליה ואת הפועל צפון. עבד כחבר דן וכיום פעיל בענף הטניס.

ויסוקר בויקיפדיה