שומר בהרמון המלך

שומר בהרמון המלך
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שומר בהרמון המלך.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: סריס .

מידע רנדומלי על הביטוי "סריס ":

ניתוח לשינוי מין או ניתוח לאישור מגדר הוא ניתוח הנעשה לצורך שינוי מין. ניתוחים לשינוי מין נעשים מזכר לנקבה (M to F) או מנקבה לזכר (F to M), אצל טרנסג'נדרים המעוניינים לשנות את איבר מינם כדי להתאימו לזהותם המגדרית.

ניתוחים דומים מבוצעים לאינטרסקסואלים, בדרך כלל בגיל הינקות, על מנת לתת להם מבחינה אנטומית מין ביולוגי של זכר או נקבה.

הניתוחים משנים את המבנה הגופני (אנטומיה), ובהסרת הגונדות גם את הפרופיל ההורמונלי, אך אינם משנים את המבנה הכרומוזומלי של הפרט.

לרוב, תהליך של שינוי מין אינו כולל ניתוח יחיד, אלא מדובר בסדרת ניתוחים וטיפולים שונים שמטרתם ביצוע מכלול של שינויים. התהליך מלווה לרוב בפסיכותרפיה כדי לוודא שהטיפול מתאים לאדם ולסייע לו במהלכו, וכן בטיפול הורמונלי לשינוי סימני מין משניים.

ניתוח לשינוי איבר המין אצל נשים טרנסג'נדריות כולל את הסרת הפין והאשכים ויצירת נרתיק ודגדגן. אצל גברים טרנסג'נדרים מסירים את הרחם והשחלות ובונים איבר מין זכרי. ניתוחים וטיפולים נוספים עשויים לכלול בקרב נשים טרנסג'נדריות השטחת הגרוגרת, שינוי מבנה עצמות הפנים, הסרת שיער לצמיתות והגדלת חזה, ובקרב גברים טרנסג'נדרים השטחת החזה.

סריס בויקיפדיה