ראש עיריית כפר סבא בעבר

ראש עיריית כפר סבא בעבר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ראש עיריית כפר סבא בעבר.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גלר, זאב גלר.

מידע רנדומלי על הביטוי "גלר":

אורי גלר פרויד (נולד בשם גאורגי גלר ב-20 בדצמבר 1946 בתל אביב) הוא בדרן ישראלי-בריטי הטוען כי הוא מדיום בעל כוחות על-טבעיים.

גלר נולד בבית החולים עין גדי שבתל אביב-יפו ליצחק גלר ואמנזי פרויד, יוצאי הונגריה ואוסטריה. לטענתו של גלר, קיימת קירבה משפחתית, מצד אימו, בינו לזיגמונד פרויד.

בגיל 11 עבר יחד עם משפחתו לעיר ניקוסיה בקפריסין שם למד בתיכון קתולי בו הוא למד לשלוט היטב בשפה האנגלית. הוא חזר לישראל לקראת גיוסו ושירת בחטיבת הצנחנים. גלר נפצע בשנת 1967 במהלך מלחמת ששת הימים ובשנתיים שלאחר מכן עבד כדוגמן תחתונים. באותה העת פרץ לתודעת הציבור בישראל כאשר החל לבצע קסמים בפני קהל מצומצם במועדוני לילה בתל אביב וזכה לפרסום רב בתקשורת בישראל. חשיפת סודותיו בכמה מן העיתונים הבולטים בישראל של אותה תקופה הובילה אותו לעזוב את ישראל ולנסות מזלו בחו"ל.

בעשור השני של המאה ה-21 התגורר גלר בברקשייר שבאנגליה, באחוזה על גדות נהר התמזה. כיום הוא מתגורר ביפו. גלר נשוי לחנה ואב לבן ובת. גלר הוא צמחוני ודובר שלוש שפות: אנגלית, עברית, והונגרית. בשנת 1996 כאשר הופיע בתוכנית אירוח אמריקאית בשם "Esther" סיפר גלר כי במשך שנים סבל מאנורקסיה נרבוזה.

גלר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "זאב גלר":

בקטגוריה זו מוצגים עולים יהודים שעלו לארץ ישראל בתקופת העלייה החמישית, בין השנים 1930 ל-1939.

↑  •  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  •  0-9

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 1,368 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

זאב גלר בויקיפדיה