ראש ממשלת רוסיה

ראש ממשלת רוסיה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ראש ממשלת רוסיה .
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ולדימיר פוטין.

מידע רנדומלי על הביטוי "ולדימיר פוטין":

אנה סטפנובה פוליטקובסקיה (רוסית: Анна Степановна Политковская, ‏30 באוגוסט 1958 – 7 באוקטובר 2006) הייתה עיתונאית ופעילת זכויות אדם רוסיה, אשר נודעה עקב התנגדותה למלחמת צ'צ'ניה השנייה ולמדיניות של הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין. פוליטקובסקיה חיברה מספר ספרים בנושא, אשר זיכו אותה בפרסים, בין היתר את הספר "Putin's Russia" שתורגם לעברית.

פוליטקובסקיה נולדה בניו יורק, בזמן שהוריה היו בשליחות דיפלומטית. בשנת 1983 היא סיימה את לימודיה באוניברסיטת מוסקבה והחלה לעבוד כעיתונאית.

פעילותה הביקורתית נגד השלטון העמידה אותה בסיכון. במהלך דיווחיה מצ'צ'ניה נעצרה על ידי כוחות צבא, אשר ביצעו עליה הוצאה להורג מבויימת, ובנוסף היא הורעלה בדרכה לבסלאן. פוליטקובסקיה שרדה גם את העינויים וגם את ההרעלה. ב-7 באוקטובר 2006 נרצחה מירי בראשה. אלכסנדר ליטוויננקו, ממתנגדי פוטין (אשר זמן קצר לאחר מכן נרצח), טען כי משטר פוטין ומשרד הפנים שלו היו מעורבים ברצח פוליטקובסקיה.

פוטין והתובע הראשי טענו מצידם כי ייתכן כי גורמים מחוץ לרוסיה היו מעורבים ברצח, ורמזו על בוריס ברזובסקי, אוליגרך רוסי, הגולה בלונדון.

ולדימיר פוטין בויקיפדיה