קוטר קדח הקנה

קוטר קדח הקנה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: קוטר קדח הקנה.
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קליבר, .

מידע רנדומלי על הביטוי "קליבר":

5.56 מ"מ נאט"ו (באנגלית: 5.56×45mm NATO) הוא כדור בקליבר 5.56 מילימטר (מ"מ), משמש ככדור הסטנדרטי והנפוץ ביותר במדינות ברית נאט"ו וכן במדינות רבות שאינן חברות הברית.

בזמן מלחמת וייטנאם היה בשימוש ברובה M-14 בקליבר 7.62 מ"מ נאט"ו. רובה זה השתמש בכדור 7.62 מ"מ שהיה כבד יותר והכיל כמות גדולה יותר של אבק שריפה מה שגרם להיווצרות רתע רב שהקשה על היורה לשמור על המטרה בכוונת ובמיוחד בירי אוטומטי שבו קנה הנשק היה עולה למעלה והיה קשה לשמור על המטרה, דבר שגרם לבזבוז מיותר של כדורים. לכן היה צורך בנשק שיהיה מדויק במצב ירי אוטומטי וגם בעל רתע חלש יותר.

באופן מסורתי יש שינוי בכלי הנשק ולא בכדורים אך חברת קולט החליטה לעשות שינוי בנשק ובכדורים. השינוי בכדורים היה הקטנת קוטר הקליע מ-7.62 ל-5.56 דבר שהפחית את הרתע ויקל על היורה. השינוי בנשק היה המצאת רובה ה-M-16, הנשק שהחליף את רובה ה-M-14 שהיה הנשק הבעיתי המוזכר לעיל, השיפור שיש ב-M-16 הוא הרמת הכוונות וישור הקת דבר שפתר את הבעיות של הרובה הקודם. בעקבות הצלחתו, כוחו ודיוקו הפך ה-5.56 לכדור מהנפוצים בעולם.

הקליע מוגדר אומנם כ-5.56, אולם הוא בקוטר 5.70 מ"מ לפני הירי; במהלך הירי הוא נדחס בקנה ויוצא ממנו בקוטר של 5.56 מ"מ.

קליבר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "":

שנים עבריות ב'ת' (2400) – ב'תצ"ט (2499) התחילו, על פי המסורת המקובלת של מניין השנים בלוח העברי המבוססת על סדר עולם רבה, בשנת 1362 לפנה"ס והסתיימו בשנת 1262 לפנה"ס לפי הלוח היוליאני.

* שיטה קבועה לחישוב שנים מעוברות הונהגה בשנת ד'קי"ט על ידי הלל נשיאה, ולפני כן נקבע העיבור על ידי בית דין בתחילת כל שנה.

בויקיפדיה