קוד ליצור תווים במחשב

קוד ליצור תווים במחשב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: קוד ליצור תווים במחשב.
זוהי הגדרה בת 21 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אסקי .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "אסקי ":
ASCII (ראשי תיבות של American Standard Code for Information Interchange) הוא קוד לייצוגם של תווים (ספרות, אותיות האלפבית, סימני פיסוק ועוד) בזיכרון מחשב ובקובצי מחשב.
קוד זה משמש להצגת אותיות האלפבית הלטיני הפשוט, ללא אקצנטים. הוא קידוד תווים של 7 סיביות המכיל 128 תווים, ביניהם 32 תווי בקרה (ירידת שורה, למשל), 52 אותיות, 10 ספרות וסימנים מיוחדים כגון סימני פיסוק וסימן הרווח.
הקוד אינו כולל אותיות עבריות. בעבר הותאם הקוד לעברית (קוד ישן) – 27 תווים (כולל אותיות סופיות) תפסו את מקום האותיות הלטיניות הקטנות. גם שפות אחרות הותאמו אליו, למשל עבור גרמנית ויתרו על כמה תווים לטובת יצירת אותיות לטיניות עם סימנים.
כיום, תקני ISO מרחיבים תקן זה (בצורתו הבסיסית האמריקאית – לא בצורתו הגרמנית או העברית, למשל), ו-Latin-1, התקן הבסיסי לאנגלית, כולל אותיות לטיניות עם אקצנטים. ISO-8859-8 הוא התקן לעברית המשמש ברוב מערכות המחשב הקיימות.
בעתיד ישלוט יוניקוד כנראה: הוא כולל אוסף רחב בהרבה של סימנים, ומאפשר שפות אחדות על דף אחד. למרות שיש תוכנות שלא עובדות טוב עם תו שתופס 2 בתים, ישנם תקנים כגון UTF-8 המאפשרות לתווי ה-ASCII לעבור ללא שינוי.
קוד נוסף, למטרה דומה, הוא קוד EBCDIC שפיתחה חברת IBM ‏(ASCII הרבה יותר נפוץ כיום, והוא תקן בינלאומי).

נלקח מויקיפדיה