קבוצת כדורגל בספרד

קבוצת כדורגל בספרד
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: קבוצת כדורגל בספרד.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: סלטה ויגו .

קצת על ריאל קלוב סלטה דה ויגו:
ריאל קלוב סלטה דה ויגו היא קבוצת כדורגל ספרדית מהעיר ויגו. הקבוצה נוסדה ב-28 במרץ 1923.
השחקנים משחקים בחולצות תכלת ובמכנסיים לבנים. האצטדיון הביתי, שנקרא 'בלאידוס', נבנה ב-1928 ומכיל 31,800 מושבים.
סלטה ויגו שיחקה שנים רבות בליגה הספרדית הראשונה, והייתה לעתים קרובה לזכייה בתואר האליפות. העונה הטובה ביותר שלה המועדון הייתה 1970/1971, שבה לא הפסידה אף משחק בית. הקבוצה סיימה את העונה במקום השישי (עם מספר נקודות זהה לאתלטיק בילבאו). בעונה שלאחר מכן העפילה הקבוצה לגביע אופ"א, אך הודחה ממנו בשלב הראשון.
לקראת סוף שנות ה-90 של המאה ה-20 גדל תקציב הקבוצה בהרבה וסלטה ויגו הפכה למתחרה על תואר האלופה, עם הצטרפות שחקנים מוכשרים כגון חיים רביבו. הצלחה ניכרת הגיעה בעונת 1998/1999, בה הקבוצה נשארה בצמרת הליגה במשך כל העונה ואף העפילה למפעל גביע אופ"א, שם ניצחה את ליברפול משער של רביבו. בעונת 2003/2004 חוותה קוטביות של הצלחה בשני המפעלים הראשיים בה השתתפה: בליגת האלופות הגיעה עד לשמינית הגמר, אך בליגה כשלה וירדה לליגת המשנה בסוף העונה. בעונה הבאה שבה לליגה הראשונה, סיימה במקום השישי והעפילה לגביע אופ"א, אך פעם נוספת כשלה בליגה, בניגוד להצלחה במסגרת האירופית, וירדה לליגה השנייה.
בסיום עונת 2011-12 אחרי 5 עונות רצופות בליגה השנייה חזרה סלטה ויגו לליגה הספרדית הראשונה.

נלקח מויקיפדיה