קבוצת איים באוקיינוס ההודי

קבוצת איים באוקיינוס ההודי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: קבוצת איים באוקיינוס ההודי.
זוהי הגדרה בת 26 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פוקט, אמבון טימור מבוזי, זנזיבר, מדגסקר, סומטרה, , מורוטאי, , איי סיישל איי קוקוס .

אפשרויות: פוקט, אמבון טימור מבוזי, זנזיבר, מדגסקר, סומטרה, , מורוטאי, , איי סיישל איי קוקוס .

מידע נוסף על הביטוי פוקט:
פוקט (בתאית: ภูเก็ต) הוא אחד המחוזות הדרומיים של תאילנד והאי הגדול ביותר בה, האי שוכן בים אנדמן במרחק 862 ק"מ מדרום לבירה בנגקוק.
גודלו כ-543 ק"מ רבוע והוא מאוכלס בכ-321,800 (2007) תושבים.
פוקט סיטי היא העיר הגדולה ביותר באי ובירת המחוז.
ממזרח לפוקט, על היבשה, נמצאת העיר קרבי ומדרום מזרח האי הקטנטן קו פיפי.
לפוקט חיבור יבשתי לתאילנד בדמות שני גשרים המתחברים לחלקו הצפוני, בנוסף קיים באי שדה תעופה בינלאומי (Phuket International Airport).
האי מאופיין באקלים טרופי ורובו עדיין מיוער.
גידוליו המפורסמים של האי הם הקשיו והקוקוס.
באי תעשיית תיירות מפותחת והוא מהווה מרכז נופש.
ב-26 בדצמבר 2004, נפגע האי קשה מגל צונמי שנוצר בעקבות רעידת האדמה באוקיינוס ההודי, וגרם למותם של מאות תושבים ותיירים באי, ומאות אלפים נוספים ברחבי אסיה.

נלקח מויקיפדיה

צפה בהגדרות נוספות הקשורות לביטוי קבוצת איים באוקיינוס ההודי:
קצרמר תאילנד
איים באוקיינוס ההודי
תאילנד: איים

מידע רנדומלי על הביטוי "פוקט":

קטגוריה זו כוללת את הקצרמרים בנושא תאילנד.

הדפים בקטגוריה זו מכילים את התבנית {{קצרמר}} עם הפרמטר "תאילנד":

↑  •  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  •  0-9

דף קטגוריה זה כולל את 54 הדפים הבאים, מתוך 54 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

פוקט בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "זנזיבר":

ויקיפדיה היא מיזם רב־לשוני לחיבור אנציקלופדיה שיתופית, חופשית ומהימנה, שכולם יכולים לערוך. כעת יש בוויקיפדיה העברית 206,765 ערכים.

פורטל יוון העתיקה הוא שער להכרת הציוויליזציה היוונית הקדומה מראשית תולדותיה בתקופת הברונזה ועד קץ השלטון הרומי ב-330 לספירה. הפורטל כולל קישורים לערכים העוסקים בהיסטוריה מדינית וצבאית, אמנות, ספרות, אדריכלות, דת, חברה, גאוגרפיה ועוד.

רוברט קאפה היה צלם אמריקאי ממוצא יהודי-הונגרי. קאפה תיעד חמישה סכסוכים צבאיים שונים: מלחמת האזרחים בספרד, הפלישה היפנית לסין, מלחמת העולם השנייה, מלחמת העצמאות של ישראל ומלחמת הודו-סין הראשונה. קאפה נהרג בפיצוץ מוקש נגד אדם עליו דרך במהלך סיקור מלחמת הודו-סין הראשונה.

הזהרו בבני עניים, שמהן תצא תורה.

תעלת דנובה-הים השחור היא תעלה חפורה המתפצלת לשתי זרועות, ממערב למזרח, באורך 95.6 קילומטרים, 64.2 קילומטרים בזרוע הראשית ועוד 31.2 קילומטרים בזרוע המתפצלת מהזרוע הראשית. התעלה ראויה לשיט נהרות, מקשרת את נמל צ'רנוודה שעל הדנובה הישנה (זרוע אוסטרוב) עם נמל קונסטנצה בים השחור ומקצרת בכ-400 קילומטרים את אורך ההפלגה הדרושה כדי להגיע מהדנובה לים השחור. התעלה מחברת את נתיבי השיט האירופיים עם הים השחור ויוצרת נתיב שיט רצוף מקונסטנצה עד רוטרדם.

מפת מיקום

  • מפה מפורטת
  • זנזיבר בויקיפדיה

    מידע רנדומלי על הביטוי "מדגסקר":

    בועז בִּיסְמוּט (נולד ב-25 בנובמבר 1964) הוא עיתונאי ובעל טור ישראלי, העורך הראשי של העיתון "ישראל היום" מאפריל 2017. בעבר שגריר ישראל במאוריטניה.

    ביסמוט נולד ברחובות למשפחה יוצאת אלג'יריה. הוא החל את הקריירה העיתונאית שלו בשנת 1983 ככתב לענייני ספורט בעיתון "מעריב". בהמשך עסק בתפקידי כתיבה ועריכה במדורי הספורט והכלכלה של עיתון מעריב עד לשנת 1988. באותה שנה החל לשמש כשליח "מעריב" בפריז שבצרפת, במקביל ללימודיו האקדמיים, כמו כן לימד עיתונאות בבית הספר הישראלי ע"ש משה שרת בפריז.

    ביסמוט הוא בוגר תואר ראשון במדע המדינה מאוניברסיטת בר-אילן (1984). כמו כן יש לו שני תוארי מוסמך אוניברסיטה מאוניברסיטת סורבון שבפריז: הראשון ביחסים בינלאומיים (1988) והשני בלימודי אפריקה – התמחות בשיתוף פעולה עם מדינות מתפתחות, חוף השנהב (1990). ביסמוט סיים בהצטיינות את בית הספר הגבוה לדיפלומטיה ואסטרטגיה של פריז (מקביל לתואר מוסמך אוניברסיטה).

    בשנת 1990 התחיל ביסמוט לעבוד עבור עיתון "ידיעות אחרונות". בשנים 1990–2004 היה שליח "ידיעות אחרונות" בפריז. בזכות דרכונו הצרפתי נכנס למדינות שאין לישראל יחסים דיפלומטיים עִמן. בין המקומות שמהם דיווח: איראן, לבנון, סוריה, תוניסיה, אלג'יריה, לוב, תימן, עיראק ואפגניסטן (שתי המדינות האחרונות בזמן הכיבוש האמריקאי).

    מדגסקר בויקיפדיה

    מידע רנדומלי על הביטוי "סומטרה":

    שער הקהילה > תחזוקה > ערכים הדרושים השלמה בנושא מדינות אוקיאניה

    קטגוריה זו מרכזת ערכים הדורשים השלמה בשל אחת או יותר מהסיבות הבאות:

    אירופה · אפריקה · אמריקה · אסיה · אוקיאניה · המזרח התיכון · היסטוריה · ישראל · מחשוב · דתות · יהדות · אישים · אוכל · אמנות · קולנוע וטלוויזיה · תרבות פופולרית · ספרות · מדעי הטבע · מדעי החברה · מדעי הרוח · מדע וטכנולוגיה · צבא וביטחון · ספורט · מוזיקה · בריאות · פורטלים

    דף קטגוריה זה כולל את 14 הדפים הבאים, מתוך 14 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

    סומטרה בויקיפדיה