קבוצה הפועלת במשותף

קבוצה הפועלת במשותף
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: קבוצה הפועלת במשותף.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: צוות.

מידע רנדומלי על הביטוי "צוות":

מחלקה היא יחידה צבאית הקיימת בחילות השדה, שם היא יחידת משנה במסגרת פלוגה, וביחידות מטה בדרג גבוה, שם היא מהווה יחידת משנה, דוגמת אלה הקיימות באגף המבצעים.

המחלקה בחילות-השדה מורכבת מ-2-4 כיתות או צוותים. כאמור, מחלקה היא יחידת משנה במסגרת פלוגה, בה ישנן, בדרך כלל, בין כ-3-5 מחלקות.

המחלקה היא דרג השדה הנמוך ביותר עליו מפקד קצין (מפקד מחלקה – מ"מ), בדרך כלל בדרגת סגן משנה או סגן. למפקד-המחלקה מסייע מפקד ותיק בדרגת סמל או סמל ראשון ("סמל מחלקה" – סמ"ח), המשמש כסגנו.

מחלקת חי"ר מורכבת משלוש או ארבע כיתות וכוללת בין 30 ל-65 חיילים. מחלקת שריון כוללת בדרך כלל 3-4 טנקים (בחיל השריון הישראלי – 3), כאשר מפקדיהם של שניים מהם הם המ"מ והסמ"ח. היחידה המקבילה למחלקה בחיל התותחנים הישראלי או בנ"מ מכונה "פלגה" וכוללת לרוב שניים או שלושה תותחים, בפיקוד "מפקד הפלגה" (מפל"ג).

מחלקה היא גם חלק ממטה הגדוד: מחלקת הרפואה כוללת רופא ומספר חובשים, מחלקת הקשר כוללת את קצין הקשר הגדודי (קשר"ג), וכ-10 טכנאים ואנשי מקצוע נוספים, מחלקת החימוש מורכבת מכ-10-20 מכונאים ובעלי-מקצוע אחרים, מחלקת המודיעין כוללת את הקמ"ן ומספר מש"קים, וכדומה. מחלקות אלו מאוגדות במסגרת פלוגת-המפקדה.

צוות בויקיפדיה