פרח בר חורפי

פרח בר חורפי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: פרח בר חורפי .
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: נורית.

מידע רנדומלי על הביטוי "נורית":

נוּרִית אַסְיָה (שם מדעי: Ranunculus asiaticus) היא מין צמח גאופיט רב-שנתי מסוג נורית. הנורית היא פרח מוגן בישראל, שבה היא פורחת במרכז וצפון הארץ בחודשים מרץ ואפריל.

בניגוד לרוב מיני הנוריות, שצבען צהוב, פרח נורית אסיה הוא בצבע אדום בוהק. בניגוד לכלנית המצויה, לנורית יש עלי גביע. עלי הנורית מסורגים ושפתם משוננת.

מקור שם הפרח מערבית: "נוּר" בערבית פירושו אש. לפי משפחת הראובני, שם הפרח הוא "ניצנים". הם פירשו את הפסוק משיר השירים "הַנִּצָּנִים נִרְאוּ בָאָרֶץ" (שה"ש ב', יב) – ניצנים משורש נ.צ.צ; ואכן עלי הנורית מתאפיינים בכך שהם נוצצים, והנוריות מסמלות את פריחת ראשית האביב. יתרה מזו: שם הפרח בשומרית ואכדית הוא "נִיסוּנֻ", ומכאן גם שמו של חודש ניסן.

בישראל קיימים פרחים אדומים מועטים יחסית, והבולטים בהם הם הכלנית (כלנית מצויה), הנורית (נורית אסיה) והפרג (פרג אגסני). בגלל הדמיון בין הפרחים, ובפרט עקב צבעם האדום העז, רבים מתבלבלים ביניהם.

בפעילויות טבע לילדים נהוג להסביר הבדלים אלה באמצעות אגדה על שלוש נסיכות יפות המגיעות לנשף וכולן לובשות שמלה אדומה. כל נסיכה נוקטת בטקטיקה שונה (צעיף לבן, נצנצים או עגילים שחורים) כדי להיבדל מרעותה.

נורית בויקיפדיה