פילוסופיה בעלת אופי דתי

פילוסופיה בעלת אופי דתי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: פילוסופיה בעלת אופי דתי.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: סינטולוגיה, סיינטולוגיה .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי " סינטולוגיה":
סיינטולוגיה (לפעמים נכתב גם סינטולוגיה; נהגה סַיֶנְטוֹלוֹגְיָה; באנגלית: Scientology) היא פילוסופיה רוחנית עיונית ומעשית, אשר נוסדה ופותחה על ידי ל. רון האברד. השם "כנסיית הסיינטולוגיה" משמש גם שם כללי לרשת בינלאומית של ארגונים שהקים האברד כדי להפיץ את התורה, שהגדיר כדת. סביב תורת הסיינטולוגיה והתנועה יש מחלוקות ופולמוסים רבים בכל רחבי העולם בשל פעילויותיו של הגוף הנקרא "כנסיית הסיינטולוגיה".
הסיינטולוגיה מציעה שיטות טיפול שונות, המכוונות לשפר את היכולות של האדם כישות רוחנית. בכך, לפי טענתה, היא מעלה גם את יכולתו לטפל בגופו בהתמודדות עם מחלות פסיכוסומטיות ולהגיע לרמה תודעתית גבוהה יותר. טענות אלו לא זכו עד כה לגיבוי מחקרי בלתי־תלוי. תחקירים ופרסומים בכלי תקשורת‏[1] ובירורים שנערכו על ידי ועדות חקירה במדינות שונות, ובהן אוסטרליה,‏[2] ישראל‏[3] וצרפת,‏[4] דחו את הטענה ליסוד מדעי איתן לסיינטולוגיה, והגדירו אותה ככת. ועדות החקירה והתחקירים אף הצביעו על שימוש בשיטות של מניפולציה פסיכולוגית בסיינטולוגיה. בגרמניה הסיינטולוגיה הוכרזה כ"ארגון טוטליטרי" ומתנהלת נגדה מערכה ציבורית ענפה. סיינטולוגיה הוכרה באופן רשמי כמוסד דתי או כמוסד ללא כוונת רווח על ידי ממשלות ובתי משפט במדינות רבות ובהן ארצות הברית, גרמניה, רוסיה, איטליה, ספרד, פורטוגל, הונגריה, שבדיה, הודו, דרום אפריקה ואוסטרליה.‏[5] דו"ח תעסה-גלזר בישראל הגדיר את הסיינטולוגיה ככת, אך ההגדרה לא הובילה לפעולות מעשיות רשמיות כלשהן כנגדה.‏[6]

נלקח מויקיפדיה