פיוט הנקרא בבית הכנסת בחג השבועות

הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: פיוט הנקרא בבית הכנסת בחג השבועות.
זוהי הגדרה בת 33 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אקדמות.

מידע רנדומלי על הביטוי "אקדמות":

אמנון שפירא (נולד ב-1935) הוא מחנך והוגה דעות ציוני דתי. שפירא שימש פעמיים כמזכ"ל בני עקיבא ונכון ל-2010 משמש כיו"ר מעלה – המרכז לציונות דתית ופרופסור חבר מומחה, במחלקה למורשת ישראל באוניברסיטת אריאל.

שפירא נולד בשנת 1935 וגדל בתל אביב. למד בביל"ו, בתיכון צייטלין ובישיבת הדרום, ושירת בנח"ל בגרעין "גאולים" של בני עקיבא. הוא סיים לימודי תואר ראשון ושני בתלמוד ותנ"ך באוניברסיטת בר-אילן. שפירא השלים שני תוארי דוקטור: בספרות עברית מהסמינר היהודי בניו-יורק, ובמקרא מאוניברסיטת תל אביב.

שפירא היה במשך שתי קדנציות מזכ"ל תנועת בני עקיבא, ונכון ל-2010 הוא חבר בהנהלה הארצית של התנועה. שפירא הוא מרצה לתנ"ך באוניברסיטת בר-אילן ובאוניברסיטת אריאל. חבר מליאת מועצת יש"ע. הוא חבר בקיבוץ הדתי טירת צבי. נשוי להדסה ואב לשישה.

שפירא נחשב לסמן שמאלי בציונות הדתית. הוא מתנגד לתהליכי "התחרדלות" כפי שהוא מזהה, בבני עקיבא, כמו פעולות בהן מתקיימת הפרדה בין בנים ובנות ואיסור על שמיעת שירת נשים. הוא יצא כנגד כותבי הספר תורת המלך ונגד כנס הרבנים שהתקיים בעקבותיו. ביקר את החרדים על כך שאינם תורמים אברים, עובדים ומתגייסים לצבא.

אקדמות בויקיפדיה