ענין ציבורי, יציאה לפומביות

ענין ציבורי, יציאה לפומביות
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ענין ציבורי, יציאה לפומביות .
זוהי הגדרה בת 28 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פרסום.

מידע רנדומלי על הביטוי "פרסום":

תקשורת שיווקית (MARCOM – Marketing Communications) היא תקשורת תומכת-מכירות, המסייעת להשגת המטרות העסקיות של הארגון. היא כוללת את כל סוגי אמצעי התקשורת בהם ניתן להשתמש כדי להעביר מסרים לקהל היעד, החל משילוט, ביגוד או מחזיקי מפתחות נושאי לוגו, דרך חומר מודפס, מצגות או וידאו, ועד הפקת תערוכות ואירועים אחרים ללקוחות.

תקשורת שיווקית נחלקת לחמישה מרכיבים: פרסום, קידום מכירות, יחסי ציבור, שיווק ישיר ומכירה אישית.

בהגדרתה הרחבה ביותר, תקשורת שיווקית היא כל דבר שמסוגל לשאת לוגו ו/או להעביר מסר משפיע חיובי אל קהל המטרה. תאורטית, הגדרה זו צריכה לחול על כל ערוצי השיווק, כולל סוכנים, חנויות וכדומה. בפועל, כל חברה קובעת לעצמה את גבולות התקשורת השיווקית בהתאם להבנתה ולצרכיה, כולל חלוקתה של עבודת ה-MARCOM בינה לבין ספקים חיצוניים, ו/או בין פונקציות המטה לבין השטח. חשוב שהמסר העובר דרך מרכיבי התקשורת יהיה אחיד ומתואם, על אף שמדובר במרכיבים שונים בעלי מאפייני תקשורת שונים.

מכיוון שמטרות עסקיות משתנות בדרך כלל על-פי קהלי מטרה, מוצרים, שפות, תרבויות וכו', תקשורת שיווקית טובה חייבת להיות גמישה אך בו בזמן גם קשוחה. גמישה – להתאמות מקומיות, אולם קשוחה – בתוך סטנדרטים ברורים ובדיוק באותה "הופעה" ("Look & Feel") בכל המקומות ובכל סוגי המדיה. אחידות זו תורמת משמעותית גם ליצירת מיתוג (Branding) תוך חסכון באמצעים תדמיתיים. כמו כן, כל ארגון מחליט מהו התקציב המופנה לתקשורת השיווקית ומה החלוקה התקציבית בין מרכיבי התקשורת.

פרסום בויקיפדיה