עיתונאי ישראלי לשעבר מנהל לשכת ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל

עיתונאי ישראלי לשעבר מנהל לשכת ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עיתונאי ישראלי לשעבר מנהל לשכת ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל.
זוהי הגדרה בת 55 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הבר.

מידע רנדומלי על הביטוי "הבר":

אברהם ישעיהו הבר הוא מייסד עמותת מתנת חיים וזוכה פרס אות הנשיא למתנדב לשנת 2014.

הבר הוא תושב שכונת הר נוף בירושלים, נולד בתל אביב בשנת 1965 ולמד בישיבת פוניבז בבני ברק, כיהן כראש ישיבה בירושלים[דרוש מקור] במשך שנים ארוכות.

בשנת 2009 ייסד את עמותת מתנת חיים, שמטרתה לסייע במציאת תורמי כליה אלטרואיסטים לטובת חולי כליות בישראל. הבר הגיע לעיסוקו זה לאחר שנאלץ לעבור בעצמו השתלת כליה וראה את סבלם של החולים הממתינים בתור ועוברים תוך כדי כך טיפולי דיאליזה קשים.

הבר קיבל את "אות הנשיא למתנדב" לשנת 2014 מנשיא המדינה דאז שמעון פרס. על עידוד תרומת כליה מן החי להקלת מצוקתם של חולי כליות בישראל, כלשון הפרס, באותה שנה התפרסמה כתבה בניו יורק טיימס על עולם ההשתלות בישראל ועל העובדה כי חלה עליה דרמטית בהיקף תרומות הכליה בעקבות פעילותה של מתנת חיים.

בחודש מרץ 2016 הוענק להרב הבר אות מגן שר הבריאות למתנדבים מצטיינים, בנימוקי ועדת הפרס נכתב כי הוא מקדיש לילות כימים לשינוי התפיסה הרווחת לגבי תרומות איברים מן החי, הוא עושה זאת באמצעות תורמים אלטרואיסטים, ובכך מעניק חיים למאות חולי כליות בישראל.

הבר בויקיפדיה