עוף דורס לילי

עוף דורס לילי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עוף דורס לילי.
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אוח, ינשוף .

מידע רנדומלי על הביטוי "אוח":

אוח פרעוני (שם מדעי: Bubo ascalaphus) הוא מין של אוח ממשפחת הינשופיים החי במזרח התיכון ובצפון אפריקה ומגיע גם לישראל.

אוח זה קטן יחסית לסוגו ומגיע לאורך 45-60 ס"מ והוא מזכיר מעט את האוח המצוי. הוא בעל נוצות צהובות וכתומות יותר מהאוח המצוי ובעל פני שמע חיוורים בצבעם. הכנפים חומות כהות עם כתמים בהירים מעט. גם ה"אוזנים" שלו קטנות יותר ומוצמדות לראשו.

אוח זה חי בתנאי אקלים מדבריים וסלעיים וכמו קרוביו הוא פעיל לילה. הוא תוקף את טרפו ממארב בשטח של 2.5 קמ"ר. מזונו העיקרי הוא עכברים וחולדות אך גם עופות שונים, זוחלים, עקרבים וחיפושיות.

האוחים הם עופות מונוגמים החיים עם בן זוגם לכל חייהם. הם מקננים במערות או בין סלעים ומטילים 2-3 ביצים.

לאוח שני תת-מינים:

אוח בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "ינשוף ":

ינשוף עצים (שם מדעי: Asio otus) הוא מין בסוג ינשוף מסדרת דורסי הלילה. אוכלוסיית המין גדולה ומונה בין מיליון וחצי לחמישה מיליון פרטים, המתפרשים על פני שטח נרחב של 28,400,000 קמ"ר, רובו בחצי הצפוני של כדור הארץ. מסיבות אלה, מצב השימור של המין מוגדר כללא חשש על ידי הארגון IUCN.

גובהו של ינשוף העצים נע בין 30 ל-40 ס"מ, כשמוטת כנפיו היא כמטר. משקלו כ-200 עד 300 גרם. ראשו עגול וגדול עם ציציות שיער דמויות אוזניים גדולות. גופו מכוסה נוצות בתערובת של צבעי הסוואה כהים ובהירים כאחד. עיניו בצבע כתום-צהבהב ומקורו שחור. הנקבה לרוב גדולה, כבדה וכהה יותר מן הזכר. משך החיים הארוך ביותר של פרט בטבע שתועד הוא 27 שנים ותשעה חודשים.

ינשוף העצים פעיל בלילות בלבד; במשך שעות היום הוא שוכן בענפי עצים ובסבכי צמחים אחרים ועסוק או בשינה או בטיפוח עצמי. בשל צבעי ההסוואה שלו קשה עד מאוד להבחין בו. את הלילות הוא מנצל לציד. מזונו כולל בעיקר מכרסמים קטנים כגון נברנים ועכברים. ברם, באזורים ובעונות שההיצע דל הוא מסוגל לשנות את תזונתו בהתאם, ולצוד גם ציפורים קטנות ובעלי חיים אחרים לשם השלמת תזונה. הינשוף לוכד את טרפו בחשיכה מוחלטת בעזרת ראייתו החדה וחוש השמיעה המפותח שלו.

ינשוף בויקיפדיה