עבודה קשה, עמל רב

עבודה קשה, עמל רב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עבודה קשה, עמל רב.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יגיע , מאמץ, יגיע כפיים, עבודה שחורה .

מידע רנדומלי על הביטוי "מאמץ":

פעילות גופנית היא פעילות פיזית שמבצע אדם במסגרות שונות, כמו ספורט או כפעילות שגרתית כמו עלייה במדרגות, הרמת משאות, הליכה ורכיבה על אופניים. פעילות גופנית יכולה גם להעשות למטרות שונות, כגון: משחק, פנאי, הישרדות, שיפור הכושר הגופני, היכולות האתלטיות ועוד.

הפעילות הגופנית מעלה את קצב חילוף החומרים וייצור החום הנפלט מהגוף לסביבה. הפעילות הגופנית נמדדת על פי כמה מאפיינים: רמת האינטנסיביות, קבוצות השרירים הפועלות, משך הפעילות ומטרתה. בעת ביצוע פעילות זו, מתחוללים שינויים פיזיולוגיים כמעט בכל מערכות הגוף ומרבית האיברים מתגייסים לביצועה.

ישנם שני סוגים עיקריים של פעילות גופנית, הנבדלים זה מזה לפי אופן הפקת האנרגיה: פעילות אירובית ופעילות אנאירובית.

פעילות אירובית כוללת טווח פעולה ארוך, אשר מצריך מהגוף – בעיקר מהשרירים – לייצר אנרגיה באמצעות תגובת החימצון חיזור, כלומר: הפקת אנרגיה באמצעות נשימה אווירנית הדורשת חמצן.
מרכיב חיוני לשם ביצוע הפעילות, המתפתח בעקבותיה, הוא סבולת לב ריאה, אחד ממאפייני הכושר הגופני. סבולת לב ריאה אינה נובעת כמעט מגידול במסת השריר, אלא בעיקר מגידול בכמות כלי הדם באזור וחוסן מנטלי.

מאמץ בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "יגיע כפיים":

דוד קרויאנקר (Kroyanker; נולד ב-1939) הוא אדריכל וחוקר במכון ירושלים לחקר ישראל שפרסם ספרים רבים על האדריכלות בירושלים. קרויאנקר עוסק בתיעוד הארכיטקטוני-היסטורי של האדריכלות הירושלמית, התפתחותה של העיר, ושימור ושיקום של שכונות ומבנים בה. קרויאנקר זכה בכמה פרסים ועיטורים על מפעלו, בהם עיטור טדי קולק למפעל חיים (2006) ויקיר ירושלים (2010).

קרויאנקר נולד בירושלים בשנת 1939 להורים יוצאי גרמניה. אביו, ד"ר גוסטב קרויאנקר, היה ממנהיגי הציונות הגרמנית, עיתונאי-פובליציסט וחוקר ספרות. אמו, ד"ר אדית קרויאנקר, הייתה משפטנית. קרויאנקר למד בבית הספר התיכון ליד האוניברסיטה ושירת בחטיבת הצנחנים. בשנים 1963–1968 למד אדריכלות בלונדון ב-Architectural Association School of Architecture.

לאחר שובו ארצה, בשנת 1968, התמחה קרויאנקר במשרדו של האדריכל דוד רזניק, ובשנים 1970–1973 פעל בצוות לתכנון מרכז ירושלים בראשות האדריכל דוד בסט. בין השנים 1973–1981 עבד במסגרות שונות של תכנון בעיריית ירושלים, בהן המחלקה לתכנון אורבני והיחידה לפרויקטים מיוחדים שבמחלקה לתכנון העיר. מאז ועד היום פועל קרויאנקר כאדריכל עצמאי וכחוקר במכון ירושלים לחקר ישראל.

יגיע כפיים בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "עבודה שחורה ":

קטגוריה זו כוללת את הקצרמרים בנושא מחשבים.

הדפים בקטגוריה זו מכילים את התבנית {{קצרמר}} עם הפרמטר "מחשבים":

↑  •  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  •  0-9

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 413 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

עבודה שחורה בויקיפדיה