סרט של איילת מנחמני

סרט של איילת מנחמני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט של איילת מנחמני.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: נודל .

קצת על "נודל":
"נודל" הינו סרט קולנוע ישראלי, בבימויה של איילת מנחמי, שכתבה את התסריט יחד עם שמי זרחין. הסרט יצא לאקרנים בשנת 2007.
ביולי 2007 זכה "נודל" ב-10 מועמדויות לפרסים מתוך 13 בטקס פרסי אופיר.‏[1] בסוף החודש יצא הסרט לאקרנים. בספטמבר זכה הסרט בפרס חבר השופטים בפסטיבל הסרטים הבינלאומי במונטריאול, קנדה, לצד ביקורות משבחות והתלהבות מצד הצופים. בהמשך החודש זכתה כוכבת הסרט ענת וקסמן בפרס שחקנית המשנה בטקס פרסי אופיר.‏[2]
בסרט, אשר הפתיע בקופות, צפו כמעט 200,000 צופים בישראל.
מירי קלדרון (מילי אביטל), דיילת אוויר ב"אל על" ואלמנה בשנית, חיה בדירתה באופן זמני עם אחותה, גילה (ענת וקסמן), אשר נמצאת במשבר נישואין עם בעלה איזי ששון (אלון אבוטבול). באחד מימי השבוע, בו מגיעה לביתה העוזרת הסינית שלה, ליאנג סו (ויקי לין), מבקשת העוזרת רשות לצאת בדחיפות לשעה ולהשאיר את בנה הקטן בן השש והשתקן (באוצ'י צ'אן) בדירתה. העוזרת יוצאת אך לא חוזרת ומשאירה את מירי עם בנה, ללא דרך להשיגה. עניין זה מעורר את חייה הרדומים של האלמנה שחיה חיי שיגרה מונוטוניים. במהלך ניסיונותיה הנואשים למצוא את האם, מתברר לה כי משטרת ההגירה גירשה אותה חזרה לסין. מכיוון שבנה נולד בארץ, הוא אינו רשום מבחינה חוקית ואין דרך כשרה להחזירו לסין. בעודה מתכננת את המסע להחזרת הבן שאותו מכנה "נודל" לאמו באמצעות אחותה, גיסהּ וחבר ילדותה מתי גואטה (יפתח קליין), נוצר בין מירי ובין הילד קשר של אחווה, אמון ואהבה של שתי דמויות אבודות ומרוחקות שעוזרות זו לזו לחזור לחיים.

נלקח מויקיפדיה