סרט של אורי זוהר

סרט של אורי זוהר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט של אורי זוהר.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מציצים .

קצת על מציצים:
מציצים הוא סרט קולנוע ישראלי שביים אורי זוהר בשנת 1972, ומתאר את הווי החוף הקליל והנהנתני של תל אביב. את התסריט לסרט כתבו זוהר ואריק איינשטיין שגם מככבים בו בתפקידים ראשיים. הסרט הועמד לזכייה בפרס דוב הזהב בפסטיבל ברלין, שם זכה לאהדה רבה.
אלי (אריק איינשטיין), וגוטה (אורי זוהר) הם שני "נערי חוף" תל אביבים המסרבים להתבגר ולקחת אחריות על חייהם בגיל 30+. הם מרבים להסתובב על חוף הים ובסביבותיו, להתחיל עם בחורות, להשתעשע במעשי שטות ולהתעמת עם המציצים למקלחות הנשים. גוטה הוא מציל ואיש השטח הבלתי מעורער של חוף הים, שם הוא גר בצריף על החוף. אלי הוא נגן רוק'נ'רול מקומי המופיע במועדונים מפוקפקים בתל אביב, שנוהג לאסוף מדי פעם לאחר הופעה בחורה מזדמנת ולהביא אותה לצריף. הוא מתוסכל מהופעותיו במועדונים המפוקפקים ואף חולם להקים מקום בילוי משלו, אך מחויב לפרנס את אשתו ובתו התינוקת. אשתו, מילי (סימה אליהו), מתוסכלת מבגידותיו הרבות ומהעדרותיו התכופות מהבית בבילוייו עם גוטה, אך בכל זאת אוהבת אותו ואף מנסה לגרום לו לקנא לה.

נלקח מויקיפדיה