סרט פעולה עם ברוס וויליס, סרט אמריקאי משנת 1988

סרט פעולה עם ברוס וויליס, סרט אמריקאי משנת 1988
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט פעולה עם ברוס וויליס.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מת לחיות .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "מת לחיות ":
מת לחיות (Die Hard) הוא סרט פעולה שיצא לאקרנים ב־1988, בכיכובם של ברוס ויליס ואלן ריקמן ובבימויו של ג'ון מקטיירנן.
הסרט רשם הצלחה קופתית רבה והיה הסרט הראשון בתת-זן של סרטים שנקראו באופן לא רשמי "מת לחיות ב…", אשר עלילתם הציגה גיבור בודד שנלחם במשחק "חתול ועכבר" קטלני נגד קבוצה של פושעים במתחם סגור כגון בניין מבודד או באניית ענק. הסרט הציג את ויליס כגיבור סימפטי עם חולשות אנושיות אופייניות (שלא כמו הגיבורים שמשחק ארנולד שוורצנגר בדרך כלל) והחיה מחדש את הקריירה של ויליס בתור שחקן בתפקידי פעולה ודרמה, בעוד אלן ריקמן, ששיחק את הנבל בסרט, הפך לשחקן פופולרי בתפקידי פשע בסרטים אמריקאיים.
עלילת הסרט מבוססת על ספר משנת 1979 שנכתב על ידי רודריק ת'ורפ, שנקרא "כלום לא נמשך לעד" (Nothing Lasts Forever). הספר הוא המשך לספר אחר, "בלש" (Detective), שהוסרט בשנת 1968. גיבור הספר הוא ג'ו ללנד, שוטר שנלכד בגורד-שחקים יחד עם בתו כשטרוריסט בשם טוני גרובר משתלט על הבניין. עם התקדמות עלילת הספר נאלץ ללנד להלחם בטרוריסטים כדי להציל את בתו. למרות שהספר נכתב כמה שנים לפני ש־"מת לחיות" יצא לאקרנים בשנת 1988, חלקים נרחבים מעלילתו משתקפים בצורה דומה מאוד בסרט.
לסרט יצאו ארבעה סרטי המשך, מת לחיות 2 בשנת 1990, מת לחיות 3 בשנת 1995, מת לחיות 4.0 בשנת 2007 ומת לחיות ביום טוב בשנת 2013.

נלקח מויקיפדיה