סרט עם גווינת' פאלטרו

סרט עם גווינת' פאלטרו
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט עם גווינת' פאלטרו .
זוהי הגדרה בת 22 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שייקספיר מאוהב.

מידע רנדומלי על הביטוי "שייקספיר מאוהב":

ג'וזף אלבריק טוויסלטון-ווייקהאם-פיינס (באנגלית: Joseph Alberic Twisleton-Wykeham-Fiennes; נולד ב-27 במאי 1970) הוא שחקן קולנוע ותיאטרון אנגלי, ידוע במיוחד כמי שגילם את דמותו של המחזאי ויליאם שייקספיר בדרמה הרומנטית זוכת 7 פרסי פרסי אוסקר "שייקספיר מאוהב".

פיינס נולד בסולסברי וילטשייר שבדרום-מערב אנגליה. אמו היא הציירת והסופרת ג'ניפר לאש, ואביו הוא הצלם מארק פיינס. פיינס הוא הצעיר מבין שישה ילדים, אחיו של השחקן רייף פיינס. לפיינס עוד שלוש אחיות: סופי ומרתה, במאיות קולנוע, ומגנוס, מלחינה במקצועה. לפיינס אח חורג בשם מייקל אמרי, ארכאולוג במקצועו.

את לימודיו החל פיינס באירלנד ומשם עבר ללמוד ב"בית ספר בישוף וורדסוורת'" שבבעלות הכנסייה האנגליקנית באזור הולדתו. פיינס למד בתיכון בעיר סאפוק במשך שנה, לפני שהצטרף לתיאטרון הנוער "ויק הצעיר". פיינס התאמן ולמד במשך שלוש שנים ב"בית ספר גילדהול למוזיקה ודרמה", שם סיים את לימודיו בהצלחה בשנת 1993.

בשנת 2009 התחתן פיינס עם הדוגמנית השווייצרית מריה דולורס דיאגואז.

את הופעותיו הראשונות בתחום המשחק ערך פיינס בתיאטרוני הווסט אנד שבלונדון. פיינס הופיע במשך שנתיים ברחבי העולם כחבר מן המניין בחברת התיאטרון המפורסמת "חברת שייקספיר המלכותית".

שייקספיר מאוהב בויקיפדיה