סרט מ59 עם רובין וויליאמס

סרט מ59 עם רובין וויליאמס
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט מ59 עם רובין וויליאמס .
זוהי הגדרה בת 26 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ללכת שבי אחריו.

מידע רנדומלי על הביטוי "ללכת שבי אחריו":

רובין מקלורין ויליאמס (באנגלית: Robin McLaurin Williams;‏ 21 ביולי 1951 – 11 באוגוסט 2014) היה קומיקאי, מדבב ושחקן קולנוע וטלוויזיה אמריקאי, זוכה פרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר, 4 פרסי גלובוס הזהב (1 למפעל חיים), 2 פרסי אמי ופרס גילדת שחקני המסך.

ויליאמס, בנו של רוברט פיצג'רלד ויליאמס, נולד ב-21 ביולי 1951 בשיקגו שבאילינוי, גדל במישיגן ומאוחר יותר עברה משפחתו לקליפורניה. ויליאמס קיבל את תשומת הלב לראשונה במועדוני סטנד-אפ בסן פרנסיסקו, בהם זכה להצלחה רבה. באותה העת, הוא למד בבתי ספר למשחק ובחוג התיאטרון במכללה בקליפורניה. כמו כן שיחק את תפקיד אסטראגון ב-"מחכים לגודו".

הוא היה מעריץ של משחק הווידאו "האגדה של זלדה" ואף קרא לבתו זלדה על שמה של הנסיכה.

פרק זה דורש עריכה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולערוך אותו. הסיבה לכך: הגהה, עיצוב.

ב-1980 שיחק בסרטו הראשון, "פופאי" של הבמאי רוברט אלטמן. ב-1982, שיחק ב-2 סרטים: "העולם על פי גארפ" ו"המובטלים", שניהם לא הצליחו בקופות. ב-1984 שיחק בסרט "מוסקבה על ההאדסון", עליו קיבל את שבחי המבקרים ומחמאות, על גילום דמותו של זמר רוסי שמתאהב במהגרת איטלקייה. ב-1986 שיחק ב-3 סרטים: "הזמנים הטובים", "מועדון גן עדן" ו"נצל את היום", שלושתם לא הצליחו בקופות. ב-1987 זכה לפרסומו הגדול, בעקבות סרטו של בארי לוינסון, "בוקר טוב, וייטנאם", עליו זכה בפרס גלובוס הזהב כ-"שחקן הטוב ביותר בסרט קומדיה או מוזיקלי" ועליו היה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית השחקן הטוב ביותר. אותו תפקיד בסרט "בוקר טוב, וייטנאם", הפך לתפקידו הידוע ביותר באותן שנים. ב-1988 שיחק בסרט "הרפתקאות הברון מינכהאוזן". ב-1989 שיחק ב-"ללכת שבי אחריו", עליו היה מועמד לפרס אוסקר בקטגוריית "השחקן הטוב ביותר". ב-1990 שיחק בסרט "איש הקאדילק". ב-1990 שיחק בסרט "התעוררות". ב-1991 שיחק ב-3 סרטים: "רצח מן העבר", שנכשל בקופות, "מנער את הליצן", שנכשל בקופות ו"פישר קינג" לצד ג'ף ברידג'ס עליו זכה בפרס גלובוס הזהב כ-"שחקן הטוב ביותר בסרט קומדיה או מוזיקלי" ועליו היה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית "השחקן הטוב ביותר". באותה שנה, שיחק בסרטים: "צעצועים" וב-"הוק". ב-1993 שיחק את דניאל הילארד, בסרטו של כריס קולומבוס, "גברת דאוטפייר", עליו זכה בפרס גלובוס הזהב כ-"שחקן הטוב ביותר בסרט קומדיה או מוזיקלי".

ללכת שבי אחריו בויקיפדיה