סרט מדע בדיוני משנת 1999

סרט מדע בדיוני משנת 1999
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט מדע בדיוני משנת 1999.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מטריקס.

מידע רנדומלי על הביטוי "מטריקס":

קיאנו צ'ארלס ריבס (באנגלית: Keanu Charles Reeves; נולד ב-2 בספטמבר 1964) הוא שחקן, מפיק קולנוע ומוזיקאי קנדי. נודע בעיקר בכיכובו בסרטי "המטריקס" בתור ניאו.

ריבס נולד בביירות שבלבנון לאם אנגלייה בשם פטרישיה טיילור, מעצבת תפאורות, ולאב אמריקאי בשם סמואל נולן ריבס, גאולוג, ששהה במזרח התיכון לצורך עבודתו. משפחת אביו ממוצא ילידי-הוואי, סיני, פורטוגזי ואנגלי. בהיותו בן שנתיים עזב אביו את משפחתו ולא יצר כל קשר עם אשתו וילדיו מאז. לאחר הגירושים עברה המשפחה לניו יורק ואחר כך לקנדה כשהיה בן שבע וכך גדל שם בטורונטו. במהלך תקופה זו, אמו של ריבס הספיקה להתחתן ולהתגרש פעמיים נוספות.

נסיונו הראשון במשחק היה בתיאטרון. הוא שיחק במספר הצגות וזכה לביקורות טובות. בין לבין הופיע בכמה סרטים קנדיים ובסדרות טלוויזיה. תפקידו הראשון בקולנוע האמריקני היה בסרט "חתיך, חתיך" משנת 1986, בו כיכבו בתפקידים הראשיים רוב לאו ופטריק סוויזי. הופעתו הקטנה בסרט זה גרמה לו להבין שמקומו בקולנוע. הוא עבר להוליווד ומשם החלה הקריירה שלו לתפוס תאוצה.

תפקידיו הראשונים היו בסרטים קלילים לבני הנוער, להם לוהק ריבס, לרוב, בזכות מראהו המצודד ופחות בזכות יכולות המשחק שלו. כך הוא כיכב בסרטים כמו "שיגעון של נשף" ו"נקודת פריצה", בשלהי שנות השמונים ובתחילת שנות התשעים. הפריצה הגיעה כאשר כיכב בקומדיה "המסע המופלא של ביל וטד" (1989) בתור טד "תיאודור" לוגן. הסרט זכה להצלחה ופופולריות רבה, שהביאה לסרט המשך "מסע הכזבים של ביל וטד" ב-1991, וסדרה מצוירת שהוא דיבב. עוד סרט מצליח כמו סרט הפולחן של גאס ואן סנט, "איידהו שלי" (1991), לצד ריבר פניקס. מאז הבינו מנהלי האולפנים את הפוטנציאל המסחרי בריבס, והחלו ללהק אותו לסרטים נוסחתיים, לרוב, סרטים כמו שובר הקופות "ספיד", "תגובת שרשרת", "אהבה בין הכרמים", "ג'וני נמוניק" ו"להרגיש את מינסוטה".

מטריקס בויקיפדיה