סרט בכיכובו של טום קרוז

סרט בכיכובו של טום קרוז
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט בכיכובו של טום קרוז.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מלחמת העולמות, רעם טרופי, בחורים טובים .

מידע רנדומלי על הביטוי "מלחמת העולמות":

הרברט ג'ורג' וֵלס (באנגלית: Herbert George Wells;‏ 21 בספטמבר 1866 – 13 באוגוסט 1946) היה סופר, הוגה דעות, עיתונאי, סוציולוג והיסטוריון אנגלי. נחשב לאחד האבות המייסדים של סוגת המדע הבדיוני וזכור בעיקר בעקבות ספריו המשויכים לתחום זה. בניגוד לבן זמנו ז'ול ורן, מוקד סיפוריו לא היה ההרפתקה והאופקים החדשים, כי אם ביקורת חברתית נוקבת.

ה.ג. ולס נולד בברומלי במחוז קנט באנגליה. הבן הצעיר מבין שלושה אחים; אביו היה בעל חנות ושחקן קריקט ואמו הייתה עוזרת בית. כשנכשל אביו בעסקיו נאלץ ולס, כמו אחיו, להפסיק את לימודיו ולעבוד כשוליה של סוחר בדים. את עבודתו בשנים 1880 עד 1883 תיאר אחר-כך ברומן "קיפס", (Kipps).

בשנת 1883 החל ולס ללמוד וללמד בבית-ספר "מידהרסט". בגיל 18 קיבל מלגת לימודים בבית הספר למדעים בלונדון. הוא למד ביולוגיה אצל הביולוג הנודע ת. ה. האקסלי, השתתף בחוגי דיונים וכתב בעיתון מדעי של האוניברסיטה. בשנים אלה התחיל להתעניין ברפורמות חברתיות, ופנה לכיוון רעיונות סוציאליסטים. התענינותו בלימודים דעכה והוא הפסיק את לימודיו ב-1887. במשך ארבע שנים לימד בבית ספר פרטיים וקיבל תואר ראשון רק בשנת 1890.

מלחמת העולמות בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "רעם טרופי":

תומאס ג'ייקוב "ג'ק" בלאק (באנגלית: Thomas Jacob "Jack" Black, ‏ב-28 באוגוסט 1969) הוא שחקן ומוזיקאי אמריקאי-יהודי. בלאק הוא גם חלק מהצמד המוזיקלי "טניישס די".

בלאק נולד ברדונדו ביץ', קליפורניה לג'ודית' לאב (לבית כהן) ולתומאס ויליאם בלאק. אמו יהודיה ממוצא רוסי, ואביו נולד כנוצרי ממוצא בריטי והתגייר. בלאק אף הלך לבית ספר עברי וחגג בר מצווה. כשבלאק היה בן 10 הוריו התגרשו והוא עבר עם אביו לקאלבר סיטי וביקר את אמו תכופות. כשסיים את שנת לימודיו הראשונה במכללה, עברה משפחתו החדשה של אביו למדינה אחרת.

בלאק למד בבית הספר "קרוסרודס", שם הצטיין בדרמה, ובאוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס. כשהחליט בלאק לעזוב את אוניברסיטת קליפורניה ולהתחיל בקריירת משחק, הפסיק אביו לתמוך בו כלכלית.

לבלאק היו תפקידים משניים בסרטים "עולם המים", "התן", "אויב המדינה", "איש ההרס", "שמיניות באוויר", עד פריצתו בסרט "נאמנות גבוהה", בו שיחק את בארי, עובד בחנות תקליטים. משם הגיע במהרה לתפקידים ראשיים בסרטים כמו "רוק בבית הספר", "הפנטזיה של הל", "קינג קונג", "מפרט הגורל" ,"קונג-פו פנדה" ו"צמרמורת".

בשנת 2008 שיחק בתפקיד ראשי בקומדיה "קדימה, תריץ אחורה" של הבמאי מישל גונדרי. בשנת 2011 שיחק בתפקיד עצמו בסרט "החבובות".

רעם טרופי בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "בחורים טובים ":

פרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר (באנגלית: Academy Award for Best Supporting Actor) הוא פרס אוסקר הניתן מטעם האקדמיה האמריקאית לקולנוע בגין הופעה של שחקן בתפקיד משני, והוא מייצג את ההכרה שהשחקן הופיע בצורה יוצאת מן הכלל. המועמדים והזוכה בקטגוריה זו נבחרים על ידי חברי האקדמיה, וההודעה על הזכייה מתבצעת בטקס פרסי האוסקר.

במשך 74 השנים שחלפו, בהתחשב במצבי שוויון וזכייה נשנית, האקדמיה האמריקאית לקולנוע העניקה 74 פרסי אוסקר ל-67 שחקנים שונים. הזוכים בפרס אוסקר מקבלים פסלון זהב המכונה "אוסקר". קודם טקס האוסקר ה-16 (1943), קיבלו הזוכים שלט. הזוכה הראשון בפרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר, הוא וולטר ברנן שכובד בטקס האוסקר ה-9 (1936) בשל הופעתו ב"בוא וקבל את זה".

עד טקס האוסקר ה-8 (1936), מועמדות עבור פרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר, כללה את כל סוגי השחקנים, אם על הופעה בתפקיד ראשי, ואם על הופעה בתפקיד משני. בטקס האוסקר ה-9 (1937), עקב תלונות על ההעדפה של שחקנים ראשיים משום שהם נמצאים רב הזמן על המסך, נפתחה קטגוריה נפרדת לשחקנים בתפקיד משנה; פרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר. נכון ל-2010 מעניקה האקדמיה האמריקאית לקולנוע, ארבעה פרסי אוסקר והם: לשחקן הטוב ביותר, לשחקנית הטובה ביותר, לשחקן המשנה הטוב ביותר ולשחקנית המשנה הטובה ביותר.

בחורים טובים בויקיפדיה