סרט אנימציה על משה רבנו

סרט אנימציה על משה רבנו
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט אנימציה על משה רבנו.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: נסיך מצרים.

מידע רנדומלי על הביטוי "נסיך מצרים":

ערוץ 2 (נקרא בעבר "הערוץ השני") הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי, שהחל לשדר שידורי תוכן ניסיוניים ב-23 באוקטובר 1986, במימון אגרת הטלוויזיה. הערוץ החל לשדר שידורים מסחריים ב-4 בנובמבר 1993 במסגרת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. בשנותיו הראשונות הופעל הערוץ בידי שלוש זכייניות, ובמשך נותרו רק שתיים מהן: "קשת" ו"רשת".

בנובמבר 2017 הערוץ עתיד להתפצל לשני ערוצים, אחד לכל זכיינית. "קשת" תקבל את אפיק 12, ו"רשת" תקבל את אפיק 13.

הצעות להקמת ערוץ טלוויזיה שני עלו כבר במהלך שנות ה-70 של המאה ה-20, זמן לא רב לאחר תחילתם של שידורי טלוויזיה סדירים בישראל. סוגיית הקמתו של ערוץ טלוויזיה נוסף הפכה למוקד מחלוקת פוליטית בין המפלגות הגדולות בסוף שנות ה-70 ובתחילת שנות ה-80, מחלוקת שמנעה בפועל את הקמתו. ביולי 1978 הקימה הממשלה ועדה לבדיקת הסוגיה בראשות חיים קוברסקי. הוועדה המליצה להקים ערוץ נוסף שיפעל מחוץ למסגרת רשות השידור, בפיקוח רשות נפרדת, וימומן משידור פרסומות. ההמלצות נגנזו עקב התנגדות המפד"ל, שהייתה אז מרכיב חשוב בקואליציה, לשידורים מסחריים. רק באוקטובר 1986 הונחו הצעות חוק ממשלתיות ופרטיות להקמת רשות שידור שנייה על שולחן הכנסת. כל ההצעות עברו בקריאה ראשונה והיו אמורות להתגבש להצעת חוק אחת. במקביל הורה שר התקשורת, אמנון רובינשטיין להתחיל ב"שידורי ניסיון" בכמה תדרים פנויים. החלטתו של רובינשטיין עוררה בעיה משפטית, שכן לא היה בסיס חוקי לשידורים האלה, אולם רובינשטיין הצדיק אותה בכך שמדובר בשידורי ניסיון בלבד שנועדו לתפוס את התדרים, כדי שלא ישמשו להרחבת שידוריהן של תחנות הטלוויזיה במדינות השכנות.

נסיך מצרים בויקיפדיה