ספר מאת גיל הראבן

ספר מאת גיל הראבן
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ספר מאת גיל הראבן.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מוזה, אני ליאונה, האיש הנכון, הסיפור האמיתי, חיי מלאך, לב מתעורר, שאהבה נפשי, שפת קיר, ארוחת צהרים עם אמא, הבוקר הרגתי איש, הדרך לגן עדן ה, שקרים האחרונים של הגוף, גיל הראבן.

מידע רנדומלי על הביטוי "מוזה":

במיתולוגיה היוונית, אוטרפה ("עונג") הייתה אחת מתשע המוזות, שילדה מנמוסינה, אלת הזיכרון, לזאוס, ראש האלים. בתקופת הקיסרות הרומאית, כשנקבעה חלוקת ענפי האמנות לתשע המוזות, תוארה אוטרפה כפטרונית המוזיקה, השירה הלירית והנגינה בחליל. בנוסף, היא נחשבה גם למוזה של העונג וההנאה. סיפורי המיתולוגיה ייחסו לה את המצאת החליל הדו-קני, ובשל כך היא תוארה פעמים רבות מחזיקה חליל.

על פי האיליאדה מאת הומרוס, אוטרפה התעברה מהנהר סטרימון, וילדה את בנה רסוס (Rhesus), שהיה למלך תראקיה, ומאוחר יותר נהרג במלחמת טרויה.

שמה של אוטרפה הוענק, בין היתר, לספינת מפרשים מפורסמת שנבנתה ב-1863 ומאוחר יותר נקראה "כוכב הודו", ולאסטרואיד 27, שנתגלה ב-1853.

מלפומנה • פוליהימניה • טרפסיכורה • תאליה • אוראניה

מוזה בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "גיל הראבן":

בועז כהן (נולד ב-20 בדצמבר 1963) הוא שדרן רדיו ישראלי, מוזיקאי ומרצה בנושאי תרבות. מגיש ועורך מוזיקה בתחנת 88FM.

כהן נולד וגדל בחולון. עבד כעיתונאי שנים רבות ושימש, בין היתר, כעורך-משנה של "7 לילות", עורך תרבות, כתב מגזין ומבקר מוזיקה בידיעות אחרונות (1991-2001). מאוחר יותר כתב גם בגלובס, בהארץ ובמעריב.

הפיק וערך מופעי תרבות המחברים בין מוזיקה לשירה, ביניהם "שרים נחמן ביאליק" ב-2006, "הרחובות ממריאים לאט – משירי דוד אבידן" ו"כל עוד – מחווה לעלי מוהר" (2007), "עד שהאצבעות יתחילו לדמם" – מחווה לצ'ארלס בוקובסקי (2011) ו"מלכה עירומה – נשים שרות מחאה" (2013). כמו כן ניהל אמנותית את הפסטיבל למוזיקה מודרנית ("אולטרה סאונד 2007").

ספרו הראשון של בועז כהן הוא "סיפורים קטנים, תקליטים גדולים" (הוצאת מרום תרבות ישראלית, אוגוסט 2014). בספר אסופת סיפורים אוטוביוגרפיים, המתארים ילדות והתבגרות של המחבר בשכונת עוני בחולון של שנות השישים והשבעים, מסעות לערים שונות וסיפורי אהבה – ובכולם המוזיקה והתקליטים שהיו ברקע. ספרו השני "וכשאפתח את הדלת" נמצא בדפוס.

כהן מרצה בתחומי המוזיקה, הקולנוע והספרות.

גיל הראבן בויקיפדיה