סידרת קומיקס ישראלית

סידרת קומיקס ישראלית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סידרת קומיקס ישראלית.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: זבנג .

קצת על זבנג!:
זבנג! היא סדרת קומיקס שבועית הומוריסטית ישראלית המיועדת בעיקר לבני נוער. יוצר הסדרה הוא המאייר אורי פינק אשר כותב ומאייר בעצמו את כל פרקי הסדרה לאורך כל השנים.
לאורך השנים יצאו מרבית פרקי הסדרה לשווקים כמהדורה של 1-3 עמודים בשבועון הנוער מעריב לנוער שם הם הכילו לרוב סיפור עלילה אשר מתחיל ונגמר באותו הגיליון. פרקי הסדרה מכילות לרוב פאנץ' ליין (שורת מחץ בעברית) בריבוע האחרון. עלילת פרקי הסדרה מתמקדת לרוב בחיי היום יום של נער מתבגר ישראלי ממוצע בשם גל תיכון ושל חבריו לכיתה הלומדים יחד בבית ספר תיכון בדיוני בגוש דן. העלילה עוסקת בין היתר בחוויות נעורים טיפוסיות בישראל וכמו כן מציגה באור הומוריסטי סטריאוטיפים על התרבות והחברה הישראלית. הדמויות, כנהוג בקומיקס, מקצינות סטריאוטיפים ידועים (החנון, הבריון, מלכת השכבה, המורה המרשעת וכו').
הסדרה אשר מתפרסמת ברציפות ב"מעריב לנוער" מה-17 באוגוסט 1987 ועד היום, זכתה להצלחה חסרת תקדים בישראל. ההצלחה הרבה לה זכתה הסדרה הובילה לאורך השנים לשיווקם של מוצרים נלווים שונים תחת המותג "זבנג!" הכוללים בין היתר סדרות ספרים, סדרת יומנים לתלמיד, סדרת קומיקס לילדים בשם "זבנגלה", ירחון זבנג ואפילו סדרת טלוויזיה אשר התבססה על סדרת הקומיקס עם שינויים קלים מהמקור.

נלקח מויקיפדיה