סיבוב, הקפה (בסלנג)

סיבוב, הקפה (בסלנג)
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סיבוב, הקפה (בסלנג).
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רונדל.

מידע רנדומלי על הביטוי "רונדל":

רונדל הוא סמל, לרוב בצורת עיגול, אך גם בצורות אחרות, המוטבע על גבי כלי טיס צבאיים ומיועד לזהות את שיוכו הלאומי של כלי הטיס או את הזרוע הצבאית לה הוא שייך. הרונדלים מעוצבים בצבעים שונים, לרוב בצירוף של שלושה עיגולים או יותר זה בתוך זה, בצבעים שונים שבדרך כלל מייצגים את צבעי דגל המדינה. הרונדל מוטבע בדרך כלל משני צדדיו של גוף המטוס, על גבי המשטח התחתון והעליון של הכנפיים ועל זנב המטוס. לעיצובם ולמיקומם של הרונדלים היו וקיימות גרסאות שונות במשך השנים בחילות האוויר השונים. בהרלדיקה משמעות המושג "רונדל" הוא מטען עגול. הרונדל הוא אחד המטענים מהסוג העתיק ביותר שהיו בשימוש בשלטי האצולה, החל מהמאה ה-12 לפחות.

חיל האוויר הראשון שהוקם בעולם היה קודמו של חיל האוויר הצרפתי, "הזרוע האווירונאוטית של הצבא הצרפתי" (Aéronautique Militaire), שהוקם ב-1909. כוח זה הנהיג את השימוש ברונדל בשנת 1912. עיצובו של הרונדל היה מבוסס על ה"ציץ" הלאומי (cockade) בצבעי דגל הטריקולור הצרפתי אדום-לבן-כחול. הציץ היה נהוג החל מימי המהפכה הצרפתית, היה עשוי מסרטים בצבעי הדגל הקשורים יחדיו לעיטור בצורה עגולה והיה נהוג לענוד אותו על הכובע או על דש הבגד. בהמשך פשט המנהג לרבות מארצות העולם והפך למעין הצהרה של מי שענד אותו על השתייכותו או על השקפתו הפוליטית. נפוצו גרסאות בצבעים שונים, שהייתה להם זיקה לדגל או לסמל של המדינה או של הגוף הפוליטי שאיתם ביקש עונד הציץ להזדהות. היה זה אך טבעי שהסמל שאמור היה להיות מוטבע על המטוסים הצרפתים יהיה מבוסס על אותו סמל לאומי שענדו אנשי המהפכה. הרונדל נצבע על שני צדדיו של המטוס באמצע גוף המטוס. בנוסף נצבעו פסים מאונכים בצבעי דגל צרפת על זנב המטוס. הרונדל היה מורכב, בגרסה שקיימת עד היום, ממעגל חיצוני בצבע אדום, בתוכו מעגל בצבע לבן, שבתוכו עיגול בצבע כחול.

רונדל בויקיפדיה