סופר מתח אמריקאי

סופר מתח אמריקאי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סופר מתח אמריקאי.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קינג, סטיבן קינג.

מידע רנדומלי על הביטוי "קינג":

אונה טמזין קינג (באנגלית: Oona Tamsyn King, נולדה ב-22 באוקטובר 1967 בשפילד, אנגליה) היא פוליטיקאית בריטית, שהייתה חברת הפרלמנט מטעם מפלגת הלייבור ממחוז " Bethnal Green & Bow" בשנים 1997–2005.

אונה קינג היא בת למשפחה מעורבת. היא נולדה ב-1967 לאם יהודייה, פעילה למען צדק חברתי, ולאב ממוצא אפרו-אמריקני, פעיל זכויות האזרח במפלגתו של פרסטון קינג. קינג היא אחייניתה של הדוקטור מרים סטופרד, ושל המחזאי טום סטופרד. חונכה ולמדה בצ'אלק פארם, לונדון, והחלה בפעילותה הפוליטית בתא סטודנטים ממוצא אנגלו-אמריקנים באוניברסיטת יורק, ובאוניברסיטת קליפורניה בברקלי שם רכשה את השכלתה.

קינג התפקדה למפלגת הלייבור הבריטית כבר בהיותה בת 14.

לפני שהפכה לחבר פרלמנט, הייתה קינג חברה בהפרלמנט האירופי בוועידת הכלכלה והסיוע ההומניטרי, ומתמחה אצל גלין פורד, גם הוא חבר הפרלמנט האירופי ונציג מפלגת הלייבור בפרלמנט האירופי. לאחר מכן התמחתה אצל גלינס קלינהוק הוולשי.

בשנת 1997 נבחרה קינג לייצג את מפלגת הלייבור במחוז הלונדוני גרין אנד באו בת'נל. קינג נבחרה למועמדת במקום פטר שור, חבר הפרלמנט מטעם מפלגתה שעבר למפלגת בת של הלייבור, והתמודד נגד קינג על מושבו בפרלמנט. בהיבחרה הייתה קינג לפוליטיקאית השחורה השנייה בכל הזמנים בבית הנבחרים הבריטי, ונכללה ברשימת "100 השחורים הבריטיים הבולטים ביותר" ("100 Great Black Britons") של הBBC.

קינג בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "סטיבן קינג":

פרס הוגו (אנגלית: Hugo Award) הוא פרס הניתן מדי שנה עבור סיפורי המדע הבדיוני או הפנטזיה הטובים ביותר בשנה שחלפה, והאירועים המתוקשרים ביותר בתחום ההערצה, האומנות והדרמה. קטגוריות הפרס השתנו במשך הזמן, עם התפתחותו של תחום המדע הבדיוני. הזוכים נבחרים על ידי מעריצים והפרס מחולק בוועידה השנתית העולמית למדע בדיוני. הפרס נקרא על שם הוגו גרנסבק, מייסד מגזין המדע הבדיוני הראשון "סיפורים מדהימים".

מדי פעם מוענקים פרסי הוגו עבור הישגי עבר שהתעלמו מהם, אשר נקראים הוגו למפרע (או לעתים הוגו במבט לאחור). פרסים אלו מחולקים בוועידות שנערכות 50, 75 או 100 שנים אחרי ועידה שלא חילקה פרסי הוגו. מרגע שהוגו למפרע חולק עבור שנה נתונה, לא יחולקו עוד פרסים עבור אותה שנה.

הוועידה העולמית למדע בדיוני הראשונה התקיימה בניו יורק ב-1939. אף על פי שהצביעו עבור ה"טובים ביותר" בכל ועידה, חלוקת הפרסים החלה רק בוועידה ה-11 (פילדלפיה, 1953) ותוכננה להיות אירוע חד פעמי. רק בוועידה ה-13 (בקליבלנד, 1955) הוחלט על חלוקת פרס ממשי לזוכים בכל שנה. הזוכה הראשון היה אלפרד בסטר בספרו "האדם המושמד" (The Demolished Man).

סטיבן קינג בויקיפדיה