סופר גרמני יד הנפץ

סופר גרמני יד הנפץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סופר גרמני יד הנפץ.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קרל מאי .

קצת על קרל פרידריך מאי:
קרל פרידריך מאי (בגרמנית: Karl Friedrich May;‏ 25 בפברואר 1842 – 30 במרץ 1912) היה סופר גרמני, שהתפרסם בשל ספרי המערב הפרוע שכתב.
מאי נולד בארנסטאל שבסקסוניה, גרמניה. הוא היה הילד החמישי מבין 14 ילדיה של משפחה ענייה. סמוך ללידתו התעוור עד שנותח בגיל 4 והושב לו מאור עיניו. בבגרותו היה מורה בבית ספר יסודי אך פוטר מעבודתו לאחר שנתפס בגניבה. משהשתחרר עסק במתן שיעורים פרטיים בשפות שונות ובנגינה ואף הקים מקהלה ותזמורת עד ששוב הסתבך בפלילים וישב בכלא זמן ממושך. בתקופת מאסרו מונה מאי לאחראי הספרייה בכלא וקרא מאות ספרים. בשנת 1874, לאחר שחרורו התחיל בכתיבה (ולא כמו במיתוס הנרקם – לפיו ישב וכתב את הספרים בכלא). הוריו מכרו את חיבוריו להוצאת ספרים ידועה, מה שהפך את מאי לסופר ידוע על אף שעל יצירות רבות חתם בשמות בדויים. סיפורי ההרפתקאות שכתב מתרחשים במערב הפרוע באמריקה ובמזרח התיכון.
ב-1899 – 1900 ערך מסע ארוך במזרח התיכון, ביקר בארץ ישראל והגיע עד לאי סומטרה.
מאי ביקר לראשונה בצפון אמריקה בשנת 1908, זמן רב לאחר שספריו יצאו לאור, וגם בביקור זה לא הרחיק מעבר למדינת ניו יורק. תיאוריו המפורטים של החיים במערב הפרוע לא התבססו על ניסיונו האישי, אלא על דמיונו ועל מקורות מידע שעמדו לרשותו (ספרי מסעות וכדומה). הוא פרסם את ספריו תחת שמות עט רבים.
גיבורי ספריו הם וִינֶטוּ, האינדיאני, יד הנפץ (Old Shatterhand), חברו הלבן, יד האש ודמויות נוספות. חלק מהספרים שכתב עסקו בקורות גיבורי העלילה במדבריות ערב ובאורח החיים של שבטי הבדואים ובחלקם גם תיאר את קורותיהם של מלחי ספינות פירטים.
ספריו של קרל מאי זכו להצלחה רבה באירופה ותורגמו לשפות רבות, בהן עברית. רבים מספריו עובדו לסרטים ולסדרות טלוויזיה.
קרל מאי נפטר בראדבל שבסקסוניה.

נלקח מויקיפדיה