סופר אמריקאי הקוסם מארץ עוץ

סופר אמריקאי הקוסם מארץ עוץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סופר אמריקאי הקוסם מארץ עוץ.
זוהי הגדרה בת 27 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: באום .

מידע רנדומלי על הביטוי "באום ":

מייג'ור אברהם באום (באנגלית Abraham J. Baum;‏ 29 במרץ 1921 – 3 במרץ 2013) היה קצין יהודי-אמריקאי בצבא ארצות הברית שזכה בשורה ארוכה של אותות ועיטורים צבאיים על לחימתו נגד הגרמנים במלחמת העולם השנייה.

אברהם (אייב) באום נולד ברובע ברונקס בניו יורק והתפרנס כגזרן של בגדים. ב-1941 התגייס כטוראי לחיל השריון האמריקני וטיפס במעלה הדרגות עד הגיעו לדרגת מייג'ור (רב סרן) באפריל 1945.

בדצמבר 1943 נשלח באום, אז בדרגת סגן משנה אל מעבר לים, והשתתף בחמישה קרבות בזירה האירופאית במלחמת העולם השנייה.

בחודש מרץ 1945 לחם תחת פיקודו של גנרל ג'ורג' פטון והוטלה עליו משימה קשה שעיקרה חציית קו זיגפריד ושחרורם של 900 שבויים אמריקאים ממחנה המעצר OFLAG XIII-B ליד המלבורג (Hammelburg) בעומק שטח גרמניה.

כוח החילוץ נקרא "כוח באום" על שם מפקדו קפטן (סרן) באום וכלל: 296 חיילים ו-53 כלי רכב בתוכם, טנקים, כלי רכב נגד טנקים ומשאיות.

ב-26 במרץ 1945 תחת פיקודו של באום התקדם הכוח הצבאי לעבר היעד ונתקל בכוחות שריון ורגלים גרמנים. במהלך הקרב נהרגו חלק מלוחמיו של באום, רובם נישבו, ואילו הוא נפצע קשה. למרות פציעתו המשיך להילחם עד אשר נפל בשבי. ימיו בשבי לא ארכו, והוא שוחרר כעבור זמן קצר על ידי הכוחות האמריקאיים.

באום בויקיפדיה