סוכנות הסעד לפליטים פלסטינים של האו"ם

סוכנות הסעד לפליטים פלסטינים של האו"ם
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סוכנות הסעד לפליטים פלסטינים של האו"ם .
זוהי הגדרה בת 38 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אונרא.

מידע רנדומלי על הביטוי "אונרא":

אונרר"א ראשי תיבות של סוכנות הסעד והשיקום של האומות המאוחדות (מאנגלית: UNRRA, ראשי תיבות: United Nations Relief and Rehabilitation Administration) היא גוף של האומות המאוחדות שמטרתו הייתה לטפל בכל הפליטים תחת אזור הכיבוש של בעלות הברית באירופה לאחר מלחמת העולם השנייה באירופה והמזרח הרחוק.

הארגון הוקם בשנת 1943 ונסגר בשנת 1948. מנהלו הראשון היה הרברט ליהמן.

אונרר"א הוקמה ב-9 בנובמבר 1943 על בסיס הסכמת 44 מדינות שחתמו על הסכם הקמת הארגון בבית הלבן בוושינגטון. ארבע המדינות שהובילו את הקמת הארגון היו : ארצות הברית, בריטניה, סין וברית המועצות.

אונרר"א פעלה בשטחי גרמניה הכבושה לאחר מלחמת העולם השנייה וסייעה ליותר מ 11 מיליון תושבים לא גרמנים שנסו לגרמניה לאחר תום המלחמה.

הארגון לא סייע לאזרחי גרמניה עצמם. רוב היהודים שברחו ממדינות הגוש הקומוניסטי לאחר סיומה של המלחמה התגוררו במחנות של הארגון בגרמניה ובאוסטריה.

באסיה הארגון סייע לפליטים בסין ובטיוואן. משרדי הארגון הוקמו בלונדון.

אונרר"א סייעה גם למדינות נוספות, ובכללן ליוון, ליוגוסלביה, לצ'כוסלובקיה, לפולין, לאלבניה, לאיטליה, לסין, לבילורוסיה, לאוקראינה, לאוסטריה ולאיי הדודקנס, שעדיין לא היו אז חלק מיוון.

אונרא בויקיפדיה