סוג ציפור שיר קטנה

סוג ציפור שיר קטנה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סוג ציפור שיר קטנה.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קנית, צופית .

קצת על קנית:
קנית (שם מדעי: Acrocephalus) הוא סוג ציפורים קטנות במשפחת הסבכיים, המכיל כ- 35 מינים. בעבר סוג זה היה שייך באופן כללי לסבכיים של העולם הישן, אולם כיום מוינו לתת-משפחת ה Acrocephalinae.
גבם בצבע חום-זית, גחונם בהיר יותר, והגרון לבנבן. אורכם נע בין 19 עד 12.5 ס"מ. כמה מהם מפוספסים, אחרים חלקים, זנבם המעוגל מבדיל אותן מהשיחניות הדומות להן. למינים רבים צדודית ראש שטוחה, מה שהעניק לסוג את שמו המדעי, Acrocephalus, שמשמעו גולגולת מחודדת. מאחר שהמינים בסוג זה דומים, ההבחנה ביניהם אינה קלה. סימן ההיכר הוא השירה החוזרת והחקיינית ובעלת קריאות קרקרניות וגדפניות.
הן נמצאות לרוב בצומח על גדות ביצות, אגמים, נחלים ומקורות מים אחרים, אולם מקום חיותה המועדף הוא חישות הקנה ומכאן שמן העברי, צבעי גופן של רוב הקניות תואם את צבע הקנה מאשתקד, כלומר חום צהבהב ולבנבן. הקנית ניזונה בעיקר מחרקים וחסרי חוליות ולעתים גם מפירות קטנים. מינים רבים נודדים, בעיקר אלו המתרבים באזורים בעלי אקלים ממוזג.
הסוג הכי פחות מוכר בסוג זה, קנית גדולת מקור (Acrocephalus orinus), נמצא מחדש בתאילנד במרץ 2006. הוא נמצא פעם אחת בלבד קודם לכן, ב 1867. סוג נוסף בסכנת הכחדה היא קנית בצרה שמוצאה בדרום עיראק ובקיץ 2006 נמצאו זוגות בודדים מקננים לראשונה מחוץ לגבולות עיראק, בעמק החולה.

נלקח מויקיפדיה