סוג ליקר גרמני

סוג ליקר גרמני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סוג ליקר גרמני.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יגרמייסטר .

קצת על יגרמייסטר:
יגרמייסטר (בגרמנית: Jägermeister) הוא ליקר עשבי תיבול גרמני מריר מסוג דיז'סטיף (ליקר ל"עיכול" לאחר ארוחה).
בגרמנית, משמעות המילה "יגרמייסטר" היא אמן הציד. הלוגו שמצויר על בקבוק היגרמייסטר: ראש של אייל כשבין קרניו צלב זוהר, משמעותו מיוחסת לסיפורו של הוברטוס, קדוש נוצרי מן המאה השביעית. הוברטוס יצא לצוד וכיוון את נשקו לעבר אייל. פתאום ראה מחזה שהדהים אותו: על פניו של האייל היה צלב מואר ענק. הוברטוס סיפר שישו נגלה אליו. כמו כן, בראש התווית של בקבוק היגרמייסטר, נמצא דקלום שנכתב על ידי אוטו פון ריזנטל (1848):
Das ist des Jägers Ehrenschild
daß er beschützt und hegt sein Wild
weidmännisch jagt, wie sich's gehört
den Schöpfer im Geschöpfe ehrt
בעברית:

זה לצייד אות כבוד
לשמור ולכבד כל ניצוד
צוד היטב כצו האל
ואת החי כך תהלל

החברה לייצור המשקה הוקמה ב-1878 על ידי וילהלם מאסט. ב-1934 המתכון להכנת הליקר היה נמצא בפיתוח, וב-1935 כבר נכנס הליקר לשוק המשקאות הגרמני והתחיל להימכר בצורה מהירה.
המרשם להכנת הליקר שמור בסוד, אבל סביר להניח שהליקר מוכן מ-56 עשבי תיבול שונים ופירות יער העוברים תהליכם שונים, חלקם זיקוק וחלקם השריה.
המטרה המקורית לייצור המשקה הייתה רפואית; אנשים ריפאו כל דבר באמצעות הליקר, החל מבעיות שיעול ועד בעיות עיכול. כיום המוצר עדיין מוגדר כמשקה אלכוהולי, אבל גם מוחזק אצל לא מעט מהאנשים בגרמניה כתרופה לכל דבר. ישנם אנשים ששמים ממנו מסביב לביתם בכמויות קטנות כי מעידים שהוא מלכודת טובה לחרקים. הסיבה לכך, כך משערים, היא למשל הזבובים והצרעות, הידועים כנמשכים אל ריח מתוק, בדיוק כמו זה הנידף מן הליקר, לכן הם שותים ממנו, אך רכז האלכוהול הגבוה הנמצא במשקה, מתרכז בדמם וגורם למותם.
בתחילת שנות השבעים, החלו לשווק את המשקה ב-50 מדינות נוספות, והפך לפופולרי ברחבי העולם.

נלקח מויקיפדיה